آموزش خرید بیت کوین با پرفکت مانی

پرفکت مانی از سرویس‌ های مالی معروف برای خریدهای اینترنتی و بین‌ المللی به شمار می‌ رود که کاربردهای بسیار مهمی دارد. یکی از این کاربردهای مهم، خرید بیت کوین است. به‌ عبارت‌ دیگر پرفکت مانی سیستم پرداختی است که شما با استفاده از آن می‌ توانید از سایت‌ های خارجی خریدهای خودتان را انجام دهید و ارز موردنظر خودتان را به حساب‌ های موجود در سراسر دنیا جا به جا کنید.

این سیستم پرداختی شباهت بسیار زیادی به سیستم پرداختی پی پال دارد، با این تفاوت که این شرکت معتبر ما را در لیست تحریم‌ های خود قرار نداده‌ است و ما با خیال راحت می‌ توانیم از پذیرندگان پرفکت مانی، خرید و فروش خودمان را انجام دهیم.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش خرید بیت کوین با پرفکت مانی و راهکارهای آن آشنا کنیم‌.

آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی

در ابتدا شما باید حسابی در صرافی‌ های فروشنده پرفکت مانی ایجاد و حساب خودتان را شارژ کنید. ایجاد حساب از طریق ریال و کارت بانکی پرفکت مانی انجام می‌ شود.

پس‌ از آن که حساب شما ایجاد شد، می‌ توانید از طریق گوگل عبارت خرید پرفکت مانی را جستجو کنید، و با لیست طولانی از صرافی‌ های آنلاین که فروشنده پرفکت مانی هستند، مواجه می‌ شوید که می‌ توانید از طریق آن، خرید موردنظر خودتان از جمله خرید بیت کوین را انجام دهید.

به یک نکته مهم در این خصوص توجه داشته باشید و آن‌ هم این است که شما برای خرید باید ابتدا یک صرافی معتبر را پیدا کنید که از این صرافی پرفکت مانی پشتبانی کند و شما بتوانید از این صرافی خرید را انجام دهید.

مراحل خرید بیت کوین با پرفکت مانی

خواندن  معرفی و دانلود 15 تا از بهترین بازی اندروید برای کودکان انزل وب

همان‌ طور که در بالا توضیح دادیم، شما ابتدا باید در سیستم پرفکت مانی حساب باز کنید، پس‌ از افتتاح حساب آن را شارژ کنید. سپس می‌ توانید مراحل خرید را انجام دهید که ما در زیر به مراحل مختلف این خرید اشاره می‌ کنیم.

۱. اطمینان از معتبر بودن صرافی

در مرحله نخست شما باید اطمینان داشته باشید که صرافی مورد نظرتان قابل‌ اعتماد است و امکان استفاده از این نوع صرافی برای کاربران ایرانی فراهم است. چون ممکن است شما با برخی از سایت‌ ها مواجه شوید که سایت‌ های نامعتبر و کلاهبردار هستند یا ممکن است به‌ علت تحریم‌ ها حساب کاربران ایرانی را بلوکه کنند.

۲. مقایسه قیمت تمام شده بیت کوین

پس‌ از اطمینان از قابل‌ اعتماد بودن صرافی شما باید قیمت تمام‌ شده بین کوین ها را مقایسه و این اطمینان را حاصل کنید که می‌ توانید با قیمت مناسب بیت کوین بخرید. برای این کار هم باید قیمت را در چند صرافی مختلف مقایسه کنید.

۳. خرید بیت کوین

پس‌ از این‌ که موارد ذکر شده در بالا را رعایت کردید، حال می‌ توانید با خیال راحت از طریق پرفکت مانی بیت کوین موردنظر خودتان را بخرید. نحوه خرید نیز به این صورت است که شما از طریق درگاه پرفکت مانی ارز مورد نیازتان را برای صرافی که پیش‌ تر انتخاب کرده بودید، واریز می‌ کنید‌. صرافی بیت کوین های مورد نظر شما را به آدرس کیف پولی که خودتان برای صرافی ارسال کرده‌ بودید، ارسال می‌ کند. اگر هم در کیف پول تان بیت کوین داشته باشید صرافی آن‌ ها را مجدد برای شما شارژ می کند و شما پس‌ از شارژ شدن می‌ توانید درخواست برداشت وجه بدهید.

خواندن  شعب ویژه ای برای مقابله با گرانی ها در بازار اهواز ایجاد می شود

به‌ عبارت‌ دیگر برای خرید بیت کوین از سیستم پرفکت مانی مراحل زیر را باید به‌ ترتیب طی کنید؛

  • ابتدا یک صرافی قابل‌ اطمینان پیدا کنید که پرفکت مانی را بپذیرد.
  • وضعیت صرافی را از نظر میزان اعتبار و عدم تحریم کاربران ایرانی با دقت بررسی کنید.
  • هزینه‌ های تمام‌ شده این کار را محاسبه و به دقت با صرافی های دیگر مقایسه کنید.
  • میزان بیت کوینی را که قصد خرید آن را دارید، با دقت وارد کنید.
  • پرفکت مانی را به‌ عنوان یک روش پرداخت در صرافی مورد نظرتان انتخاب و تأیید کنید.
  • پرفکت مانی را برای صرافی مورد نظر خودتان باید ارسال کنید، سپس به صرافی بیت کوین مورد نظر شما را در کیف پول شما شارژ می‌ کند.

صرافی‌ های فروشنده بیت کوین با پرفکت مانی

همان‌ طور که در بالا اشاره کردیم، شما باید صرافی را انتخاب کنید که پرفکت مانی را به‌ عنوان پذیرنده تایید کند. در وب‌ سایت رسمی پرفکت مانی چندین صرافی معتبر معرفی شده‌ اند که شما همه آن‌ ها را تحت عنوان شرکای معتبر می‌ شناسید.

اگر به دنبال روشی برای گرفتن بیت کوین رایگان هستید با جستجوی عبارت “روش های گرفتن بیت کوین رایگان” می‌توانید اطلاعات زیادی بدست آورید.

در برخی از این شرکای معتبر، امکان تبادل بیت کوین برای شما وجود دارد. ما در زیر به برخی از این سایت‌ هایی که پرفکت مانی را به‌ عنوان یک سیستم برای خرید بیت کوین پذیرا هستند، به شما معرفی می‌ کنیم که از اعتبار بالایی برخوردار هستند و شما با خیال راحت می‌ توانید خریدها و پرداخت‌ های خود را از طریق این وب‌ سایت ها انجام دهید. اما همان‌ طور که پیش‌ تر اشاره کردیم، به این نکته توجه داشته باشید که این وب سایت‌ ها کاربران ایرانی را در لیست تحریم‌ های خود قرار نداده باشند، چرا که مسئولیت استفاده از هر وب‌ سایتی بر عهده‌ خود شما خواهد بود.

خواندن  چرا برنامه هفتم توسعه به 1401 نرسید؟

۱. صرافی پی تو پی چنج  (p2pChange)

صرافی پی تو پی چنج یکی از صرافی‌ های معتبر و در عین‌  حال اتوماتیک و آنی برای خرید بیت کوین است که خرید بیت کوین در آن با وجود پرفکت مانی انجام پذیر است.

روش انجام کار نیز به این صورت است که شما باید انتخاب کنید قصد پرداخت چه چیزی را دارید و چه چیزی را می‌ خواهید دریافت کنید، سپس معامله خودتان را تکمیل کنید.

برای ثبت‌ نام در سایت نیز ایمیل خودتان را وارد می‌ کنید، پس‌ از وارد کردن ایمیل وقتی به صرافی وارد می‌ شوید، گزینه‌ ای برای شما نمایش داده می‌ شود با عنوان «Exchange» که روی آن کلیک و معامله‌ ای که می‌ خواهید انجام بدهید، را انتخاب می‌ کنید.

۲. وب‌ سایت لوکال بیت کوینز    (LocalBitcoins)

این وب‌ سایت یکی از وب‌ سایت های بسیار معتبر و محبوب است که در سراسر دنیا کاربرد دارد و کاربران آن می‌ توانند بیت کوین مورد نظر خود را با خیال راحت بفروشند یا بخرند. شما با خیال راحت می‌ توانید با اطمینان بالا و موفقیت در معامله‌ ها این وب‌ سایت را انتخاب کنید، به‌ طوری‌ که خرید بیت کوین با پرفکت مانی یکی از چندین گزینه ای است که این صرافی برای کاربران خود ایجاد کرده‌ است.

این صرافی یکی از قدیمی‌ ترین و معتبر ترین و بزرگ‌ ترین صرافی‌ های ارزهای دیجیتال دنیا به حساب می‌ آید.

منبع: دیجیاتو

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *