بازدید هیئت عالی نظامی تاجیکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

[ad_1]

بازدید هیئت عالی نظامی تاجیکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

هیئت عالی نظامی تاجیکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، هیات عالی نظامی تاجیکستان، دوستان و همپیمانان این کشور به سرپرستی سرلشکر عبدالعلی رسول زاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بازدید کردند. جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه
این بازدید به منظور ارتقای همکاری های آموزشی ارتش های دو کشور و ارزیابی کیفیت آموزشی دوره های مختلف طولی و عرضی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انجام شد.
امیر سرتیپ امیر حسین ولیوند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد در تاجیکستان ضمن خوش آمد گویی به این هیات در تاجیکستان، روابط ایران و تاجیکستان را بسیار مستحکم دانست و گفت: روابط دو کشور ویژه است و روابط ایران و تاجیکستان مبتنی بر روابط است. در مورد اشتراکات فرهنگی.» و اجتماعی است و این ارتباط هرگز قطع نخواهد شد.
وی گفت: ارتش داووس یکی از قدیمی ترین دانشگاه های ایران است که دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان هر ساله در آن در دوره های علمی و عملی شرکت می کنند و ما دوست داریم در زمینه تبادل دانشجوی نظامی با تاجیکستان ارتباط خوبی داشته باشیم. گفت.
سرلشکر عبدالعلیم رسول زاده رئیس گروه اعزامی و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاجیکستان با تشکر از مهمان نوازی جمهوری اسلامی ایران و تبریک عید نوروز، بر علاقه کشورش به افزایش تعامل و روابط دو کشور تاکید کرد. ما دوست و برادرمان را می شناسیم و در این مملکت احساس غریبی نمی کنیم. در زمینه تبادل دانشجو نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده است که امیدواریم به زودی محقق شود.
من باید بگویم؛ اعضای هیئت نظامی تاجیکستان سپس از کلاس های درس، روند آموزشی دانشجویان و سایر اماکن دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش زمینی بازدید کردند.

خواندن  ایران به تلاش‌های خود برای روان سازی حمل و نقل بین المللی ادامه می‌دهد

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *