کمپرسور اسکرال و DWM کوپلند (2)

کمپرسور اسکرال و DWM کوپلند
کمپرسور کوپلند, کمپرسور اسکرال کوپلند

Discus ترکیبی از کارایی و قابلیت اطمینان در سطح جهانی است و می تواند کمپرسور انتخابی شما برای رفع نیاز های تبرید باشد. نمونه تست ریپورت صادر شده توسط شرکت کوپلند در تصویر زیر قابل ملاحظه است . تیم مهندسی تحقیق و توسعه شرکت کوپلند اقدام به طراحی و تولید کمپرسورهایی میکند که هم پای تکنولوژی و فناوری مدرن میباشد. در درون یک پوسته دو تکه هر دو قسمت الکتریکی و مکانیکی کمپرسور قرار گرفته و آن دوتکه به هم جوش میشوند. شرکت امرسون الکتریک در سال ۱۸۹۰ تأسیس شد و هم اکنون تجهیزات و محصولات تولیدی خود را، به ۱۵۰ کشور جهان عرضه میکند. طراحی منحصر به فرد سوپاپ کمپرسور کوپلند دیسکاس باعث بهبود کارایی در شرایط عملیاتی، درست در جایی که اکثر کمپرسور های سمی هرمتیک دارای ضعف می باشند، شده است. کمپرسور دیسکاس کوپلند بیش از 25 سال رهبر بی چون و چرا در تبرید تجاری بوده است.

کمپرسور کوپلند

عملکرد دیگر کمپرسورهای ارائه شده در بازار مطابق با نیاز های اساسی بازار بوده اما نمی تواند با کمپرسور های دیسکاس یا سری جدید stream از نظر کم بودن مصرف انرژی رقابت کند. محدوده عملکرد این دسته از کمپرسور ها بین 5 تا 45- درجه سانتیگراد می باشد و سازگار با گاز R22، R134a، R407c، R507، R404a می باشد. از دیگر مزایای این سری از کمپرسور کوپلند می توان به سازگاری با گاز R22، R507 ، R134a ، R450a ، R404a ، R513، R449a و دیگر گاز های مبرد جدید اشاره کرد. کمپرسور سمی هرمتیک Copeland سری Standard مدل K از توان 0.5 تا 2 اسب بخار و سری L از توان 2 تا 4 اسب بخار متغیر است و توانایی ایجاد 1.5 تا 9 کیلووات ظرفیت سرمایشی را در دمای متوسط (10- تا 45 درجه سانتیگراد) با گاز R404a و ظرفیت سرمایشی 0.5 تا 3.5 کیلووات در دمای پایین (35- تا 40 درجه سانتیگراد) با گاز R404a را دارا هستند. کمپرسور اسکرال کوپلند که از نوع هرمتیک است، در دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار موجود است و لازم به ذکر است که کمپرسورهای هرمتیک به علت ساختاری که دارند قابل تعمیر نیست. This po​st w as g enerated ​by GSA  Conte nt Generator D᠎emov​er​si​on !

خواندن  اختصاص اعتباراتی به بنیاد شهید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

رنج توان کمپرسور کوپلند DWM سری DISCUS از 5 تا 60 اسب بخار با توانایی جا به جایی 16.8 تا 181 متر مکعب بر ساعت متغیر است. شرکت بزرگ EMERSON یکی از معروف ترین کمپانی های مادر دنیا است که بیش از 100 سال سابقه در تولید تجهیزات الکتریکی آمریکایی دارد. کمپرسورهای کوپلند دارای سابقه خوب و مطمئنی در صنعت تهویه مطبوع و سرمایشی کشور هستند. همچنین دارای ویژگیهای فراوانی است که در ادامه به آنها اشاره میشود. کمپرسور پیستونی کوپلند یک نوع کمپرسور رفت و برگشتی است و با فشرده کردن مبرد بین پیستون و سوپاپ ها کار می کند. این کمپانی محصولات گوناگونی از جمله موتور های الکتریکی،فن های مکانیکی،تصفیه کننده ها و کمپرسور های تهویه مطبوع و خنک کننده تولید می کند. برند کوپلند یکی از زیر مجموعه های کمپانی امرسان آمریکا است. کمپرسور کوپلند، یکی از قدیمیترین کمپرسورهایی است که در صنعت تهویه و تبرید مورد استفاده قرار میگیرد. برای سال های متمادی کمپرسور Semi Hermetic شرکت Copeland انتخاب بهره مندانه ای در صنعت کمپرسور تبرید بوده است. در جدول زیر سریهای مختلف کمپرسورهای اسکرال کوپلند و مبرد مخصوص و سازگار با آنها مشخص شده است.

خواندن  فروردین: دولت با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت، تحریم ها را خنثی می کند.

کمپرسور اسکرال کوپلند

فشرده سازی گاز مبرد در این سیستمها به دو دلیل انجام میگیرد. سپس با بسته شدن آن منفذ، پیستون به سمت بالا حرکت کرده و باعث فشرده شدن گاز میشود. ابتدا با حرکت پیستون به سمت پایین منفذ مکش باز شده و مبرد را به درون سیلند میکشد. در آخر نیز با باز شدن منفذ تخلیه، گاز فشرده شده به لوله تخلیه فرستاده میشود. کمپرسورهای پیستونی یا رفت و برگشتی، با استفاده از یک سیلندر و حرکت پیستون داخل آن گاز را به درون خود کشیده، فشرده کرده و تخلیه میکنند. با به دام افتادن گاز و حرکت تیغه دوار و با توجه به شکل مارپیچ، هوا به مرور فشرده می شود تا به نقطه انتهایی رسیده و از مسیر خارج شود. پوسته کناری به طور کامل محفظه را آب بندی کرده و جلوی هر گونه نشتی و ناقص شدن فرآیند فشرده سازی گاز را می گیرد. این کمپرسورها معمولا با مبرد R410A کار می کنند و در کاربردهای با نسبت تراکم کم و ظرفیت های سرمایشی بالا که چیلر بیشتر مدت زمان کار خود را به صورت حداکثری کار می کنند، به کار می روند. کمپرسورهای اسکرال کوپلند قابلیت تطبیق کامل با ظرفیت و توان مصرفی در بارهای متفاوت را دارد و نسبت به دیگر انواع کمپرسورها بازدهی انرژی بهتری دارد.

خواندن  لیبل ها و مزایای آنها (2)

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *