کانکس سردخانه زیر صفر

کانکس سردخانه زیر صفر
سردخانه ثابت, سردخانه ثابت کانکسی

موتور دستگاه به دلیل استفاده از تکنولوژی های روز جهان در طراحی آن به خوبی قابل کنترل می باشد و امکان رساندن دما به بالای صفر درجه را به اندازه ی ۵ درجه ی سانتیگراد دارد . ۲۳ــ فرجی هارمی، رستم: »علوم و تکنولوژی ميوه ها و سبزی ها«؛ مرکز نشر دانشگاهی؛ تهران، چاپ اّوّل ۱۳۶۷. همانطور که می دانیم بعضی از اقلام میوه ها در فصول خاصی رسیده و برای نگهداری آن برای دیگر فصل های نیازمند به سردخانه می باشد. دمای نگهداری: بعضی از سردخانهها برای دمای بالای صفر و برخی دیگر برای دمای زیر صفر ساخته میشوند. اواپراتور بسته به ظرفیت سرمایشی و رنج دمایی (زیر صفر یا بالای صفر) مورد نیاز طراحی و تولید میشود. ساندویچ پانل سردخانه ای برای ساخت و پیاده سازی سردخانه ی بالای صفر درجه ، زیر … اين اقدامات می بايد از زمان برداشت محصول و در هنگام جابه جايی و در طول مدت ذخيره سازی انجام شود و تا مصرف نهايی ادامه يابد.

سردخانه ثابت کانکسی

مرور مطالعات انجام شده نشان می­دهد که بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی تأثیر قابل ملاحظه­ای بر ارزش­افزوده بخش کشاورزی دارد و تعاونی­ها می­توانند نقش مهمی در بازاریابی و فروش انواع محصولات کشاورزان، حذف واسطه­ها و دلالان از مسیر بازاریابی و توانمندسازی کشاورزان بازی کنند. هدف مطالعة حاضر نیز تعیین راهبرد مناسب برای بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی تعاونی­های تولید کشاورزی واقع در منطقة آزاد تجاری صنعتی ماکو بود. براین­اساس، هدف تحقیق حاضر بررسی فرصت­ها، محدودیت­ها، نقاط ضعف و قوت تعاونی­های تولید منطقه آزاد ماکو و تدوین راهبرد­ها و راهکارهای لازم برای فعال­نمودن بخش بازاریابی محصولات کشاورزی، با تأکید بر صادرات، با استفاده از تحلیل SWOT بود. منطقه آزاد تجاری- صنعتی ماکو در سال­های اخیر در مرز سه کشور آذربایجان، ارمنستان و ترکیه ایجاد شده است؛ لذا با کمک این منطقه امکان توسعه صادرات بهویژه صادرات محصولات کشاورزی فراهم شده است و تعاونیهای تولید کشاورزی و روستایی موجود در منطقه می­توانند از این فرصت فراهم­آمده برای بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی بهره ­ببرند.

خواندن  مام رولی و استیکی، انواع اسپری بدن (2)

بیشتر کشاورزان و کارشناسان این امر را ناشی از نقایص موجود در ساختار بازار محصولات کشاورزی می­دانند. یکی از چالش­های عمده درآمدی کشاورزان از محصولات تولیدی کشاورزی، نامنظم بودن مسیر بازاریابی و نحوه عرضه­ محصولات تولیدی به بازار و پایین بودن سهم دریافتی آنها از قیمت پرداختی مصرف­کنندگان نهایی است. عباسی و همکاران (1398) در تحقیقی، نشان دادند که حدود 80% کشاورزان گرایش متوسط یا زیاد به بازاریابی جمعی کارآفرینانه دارند و مهم­ترین عوامل مؤثر در گرایش آنها به ترتیب برندسازی جمعی، گرایش به نوآوری جمعی و سرمایه اجتماعی است. است. در این ساخت هجایی، واکههای افتاده اولویت دارند و در بین واکههای افتاده اولویت با واکههای کشیده است. نیروجا و همکاران (Niroja et al., 2015) در مطالعه خود نشان دادند که تعاونیهای کشاورزی نپال نقش واسطه بین بازرگانان و کشاورزان تولیدکننده میوه و سبزی، با قدرت چانه­زنی بالاتر، و کشاورزان انفرادی دارند. از اطلاعات واقعی 10 سال گذشتۀ این زنجیره استفاده و مدل در دو حالت با در نظر گرفتن عامل فساد کالا در انبار و حین حمل و بدون لحاظ آن عامل، حل شد. باتوجهبه غیرخطیبودن مدل پیشنهادی، نمیتوان از روشهای دقیق پژوهش در عملیات برای حل و یافتن جواب بهینه در مسائل با ابعاد بزرگ در زمان مناسب استفاده کرد.

خواندن  فایلها با پسوندهای مختلف DXF

​Data has been creat​ed ᠎with t​he ​help ​of GSA Con᠎te nt G᠎ener ator Demov ersi​on!

با تمرکز بر محصولات خاص نیازهای گروه­های کوچکی از مشتریان تأمین میشود. همچنین در نظر گرفتن فرضیات دنیای واقعی در مدلسازی مسئله ازجمله تقاضا برای کالاها بهصورت احتمالی، نرخ فسادپذیری براساس کیفیت مواد اولیه، تقاضای وابسته به قیمت محصول و در نظر گرفتن مسئله در فضای عدمقطعیت برای پژوهشهای آتی پیشنهاد میشود. در پژوهش جاری از الگوریتم ژنتیک رتبهای بهدلیل تناسب بیشتر با مسئله استفاده شده است. علاوه بر مسئله ی آلودگی ميکروبی، شير و فرآورده های آن به دلايل ديگری نيز بايد در محل مناسبی از نظر دما و رطوبت نگه داری شوند. این هزینه بهدلیل استفادهنکردن از زنجیره تأمین سرد است؛ بنابراین در اثر تصمیمگیری مبنیبر استفاده از زنجیره تأمین سنتی، علاوه بر پیامدها و عوارض زیستمحیطی، هزینههای زیاد فسادپذیری کالا بر زنجیره تحمیل میشود. این رابطه بیان کننده آن است که در هر دوره کل محصول وارد شده از تمامی مزارع به یک سردخانه برابر با مقداری است که بدون انبار شدن به میادین بار منتقل میگردند؛ به علاوه مقداری که برای نگهداری وارد سردخانه میشوند.

خواندن  چند توصیه برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید سردخانه ثابت ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *