معرفی و بررسی کمپرسور بیتزر آلمان گروه صنعتی دی (2)

معرفی و بررسی کمپرسور بیتزر آلمان – گروه صنعتی دی
کمپرسور بیتزر

کمپرسور نیمهبسته بیتزر، خود دارای مدلهای مختلفی است. در کاربری بالای صفر و پمپ گرما برای گاز R134a بهینه سازی خاصی شده است. در کاربرد با گاز R134a به دمای ۸۵ درجه سانتیگراد در کندانسور به خوبی عمل میکند. این مدل کمپرسور برای طیف گسترده از گازها مناسب می باشد و نحوه فشرده سازی در کمپرسور پیستونی بیتزر به این صورت است که با رفت و برگشت متوالی پیستون ها گاز فشرده می شود از جمله مبردهایی که می توان برای این دسته از کمپرسور ها استفاده نمود گاز R22 ، R134a ، R407 ، R404 و … از دیگر مزایای این موتور بیتزر می توان به سازگاری آن با انواع مبردها مانند R22 ، R507a ، R407a و غیره اشاره نمود همچنین به دلیل طراحی سمی هرمتیک، این کمپرسور ها قابل تعمیر می باشد. در این کمپرسور می توان از تمامی مدل های مبرد از جمله آمونیاک، CFC و HFC و غیره استفاده نمود که باعث شده است بتوان از آن در تمامی مجموعه ها استفاده نمود. این کمپانی برای نیازهای متنوع تبرید کمپرسور های مختلفی تولید کرده است و همچنان در حال گسترش بازه محصولات خود و ارائه مدل های جدیدتری می باشد که در ادامه انواع این مدل ها را به شما معرفی می کنیم تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

خواندن  مبل های جدید 2022

کمپرسور بیتزر

سپس وضعیت توان کمپرسور در فرکانس های مختلف را مشاهده خواهیم کرد. بسته به توان الکتروموتور و سرعت چرخش آن توان خروجی کمپرسور میتواند متغیر باشد. از این مدل کمپرسورهای اسکرو که بصورت نیمه بسته نیز هستند و مانند کمپرسورهای اسکرو سری کامپکت قابلیت تعمیر دارند. کمپرسور های اسکرال غیر قابل تعمیر می باشند ولی به دلیل استفاده از آلیاژ مرغوب و طراحی حرفه ای بیتزر طول عمر بسیار زیادی دارند. نسبت به مدلهای قبلی به میزان ۱۲ درصد ضریب عملکردی(COP) بیشتری دارند. مصرف برق در کمپرسورهای اسکرال بیتزر بسیار پایین بوده و جریان راهاندازی در آن نسبت به سایر انواع کمپرسور کمتر است. در انتخاب کمپرسور مناسب باید بهینه بودن آن را نسبت به عملکرد سیستم مورد توجه داشت و اینکه دقت کنیم که در این انتخاب باید به دنبال کاهش هزینه باشیم. سیال مبرد در شیر انبساط سبب کاهش دمای محیط میشود، سپس وارد اوپراتور شده و دمای آن بالا میرود. ​This article h᠎as been generated wi th GSA  C onte᠎nt  Gener ator Dem ov᠎ersion .

به خوبی کار کند.

در مورد نحوه کارکرد کمپرسور سمی هرمتیک (semi-hermetic) یا پیستونی باید بگوییم که گاز سردکننده از شیر ورودی به سمت اوپراتور آمده و توسط کمپرسور که در بین اوپراتور و کندانسور میباشد را به درون خود میکشد. بطور کلی اساس کار و عملکرد همهی کمپرسورها یکسان است؛ و وظیفه همه آنها فشرده کردن گازهای سرد کننده میباشد. کمپانی بیتزر از معروف ترین برند های اروپایی می باشد که از سال 1934 در حال کار می باشد و در عرصه تولید تجهیزات برودتی مخصوصا کمپرسور و مبدل های حرارتی فعالیت می کند. به خوبی کار کند. کمپرسور این گاز را فشرده می کند تا در کندانسور بتوان گرما از این گاز فشرده شده گرفته شود و به محیط انتقال یابد . در سری جدید این محصولات موتور الکتریکی و کیفیت صفحات سوپاپی آن افزایش یافته است که در نتیجه ضریب عملکرد کمپرسور بهبود یافته است این سری از محصولات بیتزر در دامنه 1.5 تا 70 اسب بخار طراحی و تولید می شود و قابلیت کنترل ظرفیت کمپرسور را دارد.

خواندن  راهپیمایی خودرو و موتور سیکلت 22 بهمن در استان تهران برگزار می شود

اما با کمی دقت میتوانیم حضورشان را احساس کنیم.

قیمت کمپرسور بیتزر بر اساس مدل و ظرفیتی که دارد متفاوت می باشد و شما می توانید برای استعلام قیمت کمپرسور بیتزر با تضمین بهترین قیمت بر روی کمپرسور بیتزر کلیک نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی کمپرسور پیستونی بیتزر کلیک نمایید. بیتزر در سال 1992 اولین مدل از کمپرسورهای سیلندر پیستونی با پوسته آلومینیومی سبک جهت تهویه مطبوع و سرمایش در ناوگان حمل و نقل جادهای را روانه بازار کرد. اما با کمی دقت میتوانیم حضورشان را احساس کنیم. البته این نوع کمپرسور برای کارکرد در دمای بالای صفر نیز مناسب است اما به دلیل قیمت نسبتاً بالای آن و نیاز به نصب تجهیزات اضافی در مدار تبرید آن، استفاده از آنها در این رنج دمای توجیه اقتصادی ندارد. درسمت چپ تصویر ودر قسمت REFRIGERANT ابتدا نوع گاز مورد استفاده را مشخص می کنیم. در بخش OPERATING CONDITION سیستم بصورت پیش فرض مقدار ساب کولینگ و سوپرهیت و دمای گاز مکش شده را قرار داده است . اساس نامگذاری در کمپرسورهای پیستونی استفاده از حروف مشخصی است که هریک معرف یک پارامتر مختص همان کمپرسور است که بوسیله شرکت سازنده محصول انتخاب میگردد. در ابتدای تاسیس شرکت بیترز تنها محصولاتی مانند شیرهای انبساط و کمپرسور های پیستونی تولید میشد ولی در حال حاضر طیف گسترده ای از محصولات و تجهیزات سردخانه ای و سرمایشی در آن طراحی و تولید و ساخته میشود.

خواندن  تفاوت لیبل خام با لیبل ریبون

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *