کمپرسورهای پیستونی، مارپیچی (اسکرال) پیچی (اسکرو) و سانتریفیوژ (2)

کمپرسورهای پیستونی، مارپیچی (اسکرال) پیچی (اسکرو) و سانتریفیوژ
کمپرسور اسکرال

کمپرسور اسکرال بیتزر مدل اوربیت دارای کارایی بسیار بالایی هستند و به همین دلیل می توان با اطمینان اقدام به استفاده از آنها در سیستم های تبریدی و تهویه مطبوع نمود. این شرکت آلمانی با بیش از 80 سال سابقه تولید کمپرسورهای مختلف برای سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های برودتی، موفق شده است بازار جهانی را در دست بگیرد. از دیگر نمونه های کمپرسور اسکرال بیتزر باید به کمپرسور اسکرال اوربیت فیت بیتزر اشاره کنیم. در واقع باید بگوییم کمپرسورهای اسکرال اوربیت فیت بیتزر به خوبی با گازهایR410A ،R32 ،R452B و R454B سازگار بوده و به همین دلیل می توان به راحتی از آنها در سیستم های تبریدی استفاده کرد. کمپرسور اسکرال هرمتیک بیتزر که بیشتر برای سیستم های تهویه مطبوع و هیت پمپ ها استفاده می شوند، در سه گروه مختلف با مدل های متنوع دسته بندی می شوند و کاربردهای ویژه ای دارند. با این حال کمتر پیش می آید که کسی دست به انتخاب کمپرسور پیستونی برای طراحی سیستم تهویه مطبوع بیفتد.

کمپرسور اسکرال

رنج گسترده ظرفیت این دسته از کمپرسور ها باعث شده تا از آن ها در مصارفی مختلفی استفاده شود. از نمونه مدل های کمپرسور اسکرال بیتزر ELH و ELA بیشتر برای حمل و نقل استفاده می شود، زیرا به صورت افقی طراحی شده اند. می دانیم که تمام سیستم های تبریدی نیاز به کمپرسور دارند. تمامی نمونه های کمپرسور اسکرال بیتزر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مصرف انرژی پایینی دارند. شرکت گذرگاه صنعت و تجارت وارد کننده انواع کمپرسور اسکرال یا اسکرو و تامین کننده قطعات جانبی کمپرسور و همچنین سایر قطعات مورد استفاده در سیستم برودت و تجهیزات صنعتی می باشد.به منظور استعلام لیست قیمت کمپرسور سردخانه می توانید از طریق راه های ارتباطی با گذرگاه صنعت و تجارت در ارتباط باشید. از آنجایی که تعمیر هرکدام از این قطعات کار دشواری است؛ حفظ و نگهداری آنها ضرورت بسیاری دارد. این نوع کمپرسور نسبت به کمپرسور هایی که در بازار وجود دارند ایمن تر هستند چرا که ساختار آنها با قطعات کمتری تشکیل شده است است و همین موضوع باعث افزایش امنیت در حین کار میشود. این روزها اصطلاح کولر گازی موتور سنگین در بین فروشندگان زیاد به گوش میخورد، منظور از موتور سنگین کمپرسور هایی می باشد که برای مناطق گرمسیری طراحی شده اند یعنی مدل T3 که در بالا توضیح داده ایم. This h as been gener at᠎ed by GSA​ Content G enerator Demoversi​on .

خواندن  از وضعیت حواشی بازی ایران و لبنان تا خشونت علیه بازیگران زن

دارای یک مارپیچ ثابت ویک مارپیچ متحرک بوده که گاز در محیط وارد شده ودر اثر چرخش مارپیچ متحرک به چشمه با کاهش حجم رانده میشود ساختمان این کمپرسور بسیار ساده بوده که از طریق کنترل سرعت این کمپرسور بصورت معمول میتوان کنترل میزان ظرفیت خروجی کمپرسور را انجام داد ولی این کمپرسور تنها در ظرفیتهای پایین ساخته شده و حجمهای زیاد گاز در چیلرهای بزرگ را نمی توان با آن فشرده نمود. این کمپرسور باید در یک شبکه سه فاز با ولتاژ ۳۸۰ ولت و فرکانس ۵۰ هرتز قرار گیرد. هنگام انتخاب کمپرسور می توانید به سراغ موتور تک فاز یا موتور ۳ فاز برای کمپرسور بروید. کمپرسور اسکرال کوپلند مدل ZR61KCE (سه فاز) ، از مطرح ترین کمپانی ها در زمینه تولید کمپرسور ها می توان به محصولات کوپلند اشاره کرد. در ادامه به معرفی برخی از انواع کمپرسورهای اسکرال تولید شده توسط کمپانی بیتزر اشاره خواهیم نمود. از انواع کمپرسور است که از تعدادی پره در شکاف شعاعی تشکیل شدهاند که روتور با یک فاصله درون یک محفظه بزرگتر دایرهای نصب شدهاند. اینگونه که هوا یا گاز مد نظر به کمک پرههای شعاعی وارد مرکز پروانه دواری میشود و به کمک این نیروی گریز از مرکز از یک پخش کننده و یک فضای حلزونی عبور میکند که در همین حین؛ انرژی جنبشی به فشار استاتیک تبدیل میشود.

خواندن  بازدید هیئت عالی نظامی تاجیکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

در این کمپرسور یک استوانه متعادل کننده تعبیه شده تا نیروی فشار محوری را متعادل کند. کمپرسورهای اسکرو نیز مشابه کمپرسورهای اسکرال بخار مبرد را در فضای بین اسکروها محبوس نموده و کاهش حجم داده تا افزایش فشار یابد . این فناوری منجر می شود تا عملکرد COP کمپرسورها بیش از 30 درصد و عملکرد EER کمپرسورها نیز 5 درصد افزایش یابد. تیم مهندسی تحقیق و توسعه شرکت کوپلند اقدام به طراحی و تولید کمپرسورهایی میکند که هم پای تکنولوژی و فناوری مدرن میباشد. قطعا چیزی که مشخص می باشد کمپرسور روتاری نوعی دیگر از این دستگاه می باشد و البته کمپرسور اسکرال به دلیل تراکم بیشتری که در حجم گاز دارد و می تواند به راحتی فشار و دمای گاز را افزایش دهد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است که این رایند را دو مارپیچ حلزونی یا اسکرال دوار یا چرخش که بدون گردش است انجام می شود. بسته به مدل کمپرسور سردخانه، گاز مبرد و دمای کندانسور مورد استفاده، روغن مورد استفاده نیز متفاوت خواهد بود. در این نمونه کمپرسور اسکرال بیتزر معمولا دو سری بسته می شود که منجر به کاهش هزینه شده و روغن کاری و ظرفیت کمپرسور را می توان با استفاده از آنها کنترل نمود.

خواندن  معرفی و بررسی کمپرسور بیتزر آلمان گروه صنعتی دی (2)

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کاتالوگ کمپرسور اسکرال کوپلند وب سایت خود باشید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *