معاون سازمان انرژی اتمی: سامانه های تشعشعی در استان خوزستان راه اندازی می شود

[ad_1]

سید پیمان شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرعامل شرکت توسعه کاربردهای تشعشعی در سفر یک روزه خود به استان خوزستان در خصوص توسعه کاربردهای تشعشعی در استان گفتگو و با نماینده خوزستان دیدار و گفتگو کرد. مقام معظم رهبری و نمازگزار.

به گزارش ایسنا، شیرمردی با اشاره به پتانسیل عظیم استان خوزستان در حوزه صنعت و کشاورزی، گفت: به منظور توسعه استفاده از تشعشعات در نقاط مختلف ایران و گسترش قطب های تشعشعات در کشور، اینجانب به منظور توسعه استفاده از تشعشعات در نقاط مختلف ایران، اقدام کردم. به استان شهید پرور خوزستان سفر کرده و با معاون استاندار امضا کردیم.

وی افزود: پس از این مراسم با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برای ترویج استفاده از فناوری هسته ای و نمایش کاربردهای هسته ای در زمینه های مختلف دیداری داشتیم و توانمندی های فنی و علمی انرژی اتمی را نیز تشریح کردیم. سازمان.” ایران در حال توسعه کاربردهای تشعشعی است.

خواندن  رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله سید مجتبی رودباری را تسلیت گفت

شیرمردی به دیدار خود با مسئولان شرکت ملی حفاری ایران اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه فناوری هسته ای در صنعت نفت، تفاهم نامه ای با مدیران شرکت ملی حفاری منعقد شد تا گام های موثری برای حل این مشکل برداشته شود. برخی مشکلات.” مشکلات با شرکتی که از فناوری هسته ای استفاده می کند.

قائم مقام سازمان انرژی اتمی در پایان خاطرنشان کرد: انشالله در آینده نزدیک جزئیات و نتایج سفر به استان خوزستان را با دقت و جدیت رصد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *