کلیباف: خبرنگاران و عکاسان مجلس نقش مهمی در انجام ماموریت های مجلس دارند

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات خبرنگاران در جریان لایحه بودجه گفت: خبرنگاران و عکاسان مجلس نقش مهمی در ایفای رسالت مجلس دارند و انجام وظایف مجلس بدون توجه به این موضوع ممکن نیست. تلاش مجدانه این عزیزان.» در روزهایی که بودجه در صحن علنی مجلس تصویب می شود، کار خبرنگاران مجمع چند برابر شده است.

به گزارش ایسنا، محمد باکر کلیباف در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«خبرنگاران و عکاسان مجلس نقش مهمی در انجام مأموریت های مجلس دارند و انجام وظایف مجلس بدون احترام به زحمات ارزنده این عزیزان امکان پذیر نیست. شعور مردم شرط رسیدن به مردم سالاری دینی است و رسانه ها تمام استعداد و تلاش خود را در این راه ارزشمند و مهم صرف می کنند.

از اولین روز حضورم در مجلس شاهد کار خستگی ناپذیر خبرنگاران و عکاسان بوده ام. در جریان تصویب بودجه در صحن علنی مجلس، کار خبرنگاران مجلس چند برابر و تمام وقت می شود و گاهی در نوبت های متعدد خبرنگاران از صحن گزارش می دهند و تصمیمات اتخاذ شده را شفاف سازی می کنند و در گفتگو با نمایندگان ابهامات را روشن می کنند. و شفاف سازی افکار عمومی

خواندن  از تمامی فیلم های دادگاهی و حقوقی استقبال می کنیم

امروز این افتخار را داشتم که شخصا در جمع خبرنگاران و عکاسان عزیز و پرتلاش حضور داشته باشم و از تک تک آنها تشکر و قدردانی کنم. از خداوند متعال برای همه خبرنگاران سراسر کشور آرزوی موفقیت دارم.

کلیباف رئیس مجلس امشب پس از بررسی جزییات لایحه لایحه بودجه 1401 در جمع خبرنگاران حاضر شد که با قدردانی از زحمات خبرنگاران در سه هفته بررسی بودجه، با آنها عکس یادگاری از مجلس گرفت. رئیس جمهور را در این بازدید جمعی از نمایندگان همراهی می کردند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *