ترازو وزن کشی دیجیتال شیشه ای ترازوی دیجیتالی تجهیزات پزشکی خانگی

ترازو وزن کشی دیجیتال شیشه ای – ترازوی دیجیتالی – تجهیزات پزشکی خانگی
ترازو شیشه ای

ترازو شیشه ای دیجیتالی مدل GS20 بیورر دارای سنسور حساس به ضربه می باشد و به محض قرار گرفتن روی آن روشن خواهد شد. برای جلوگیری از مصرف بیش از اندازه ی باتری دستگاه پس از 10 ثانیه غیر فعال بودن به صورت خودکار خاموش خواهد شد. بلافاصله پس از مشاهده ی هشدار وزنه را از روی دستگاه بردارید. وزن مواد غذایی با جابجا شدن عقربه بر روی اعداد نشان داده میشود. یونیک برندی شناخته شده در زمینه لوازم آشپزخانه در ایران می باشد که در چندین سال اخیر مورد استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته است .این شرکت که محصولات خود را تحت لیسانس کشور انگلیس در چین تولید میکند ، سعی کرده است تا با طراحی مدرن و مورد نیاز خانواده ها و با بهترین کیفیت ممکن ، تولیدات خود را روانه بازار کند . این ویژگی باعث می شود فرد شاخص توده بدنی خود را بداند و برای رسیدن به هدف خود، تلاش کند. با توجه به شرایط موجود و در راستای حمایت از تولید ملی، شرکت یونیک همواره کوشیده تا بهترین محصولات خود را وارد بازار های ایران کند. ᠎Th᠎is conte᠎nt has been c reated ​by G​SA C on​te᠎nt G​en er at or Demover si on.

ترازو شیشه ای

اضافه وزن در کودکان بیش تر از بزرگسالان آسیب زننده است؛ چرا که از فعالیت و تحرک روزانه ی کودکان جلوگیری می کند و ممکن است آن ها را دچار بیماری هایی مانند دیابت یا چربی خون نماید. در طراحی این نوع ترازو، معمولاً یک کاسه بر روی پایه ای نازک و باریک سوار شده است و به واسطه آن به بدنه می رسد. چنان چه وزنه ای با وزن بیش از 180 کیلو گرم روی دستگاه قرار گیرد، دستگاه به شما هشدار خواهد داد. ترازو دیجیتال: سلامتی ما ارتباط مستقیم با وضعیت توده چربی و وزن ما دارد. سایت فروشگاهی اکس استور دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و ما با فراهم سازی بستری امن جهت خرید و سفارشات آنلاین این امکان را فراهم ساخته ایم تا شما بتوانید تنها با چند کلیک ساده از منزل و یا محل کار خود، این محصول با کیفیت را سفارش دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. از این ترازو تنها برای سنجش وزن استفاده نمیشود؛ بلکه با کمک آن میتوان آیتمهایی مانند توده چربی، استخوانی، عضلانی و مصرف کالری روزانه را نیز در طول روز اندازه گرفت.

خواندن  مشاوره تخصصی SEO به صورت رایگان❤️ رایا پروژه

با استفاده از این عملکرد ، می توانید وزن خود را ذخیره کنید و در روزهای مختلف مقایسه کنید. ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای در ۲ طرح دایره و مربع می باشد و برای تشخیص وزن افراد و کنترل تناسب اندام و مدیریت رژیم و سلامت شخصی مناسب است. خطر اضافه وزن برای بزرگسالان نیز زیاد است و کنترل وزن برای هر دو گروه امری لازم و ضروری است. کنترل وزن و تناسب اندام به یکی از بزرگترین دغدغه افراد جامعه ما تبدیل شده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با انواع ترازو شیشه ای، ویژگیها و قیمت خرید آن آشنا شوید. اگر وزن فرد از حد مجاز بیشتر شود ، این ویژگی باعث می شود دستگاه پیام هشدار به ما بدهد. بسیاری از ترازوهای شیشه ای دیجیتال که به طور فزاینده ای پیشرفته هستند، لوازم جانبی یا ویژگی های مفیدی را به همراه دارند که شما نمی توانید این قابلیت ها را در ترازوهای آنالوگ پیدا کنید. همچنین ویژگی دیگری که در برخی ترازوهای دیجیتال دیده می شود، حافظه است. برخی از ترازو ها قادر به نمایش این شاخص هستند. ترازو دیجیتال کف شیشه ای یونیک UN-6506 : اکثر شما با برند یونیک که یک برند معروف در فروش لوازم خانگی می باشد، آشنا هستید.

خواندن  فرمانده سنتکام ایران را تهدید اصلی برای آمریکا دانست

یکی از قابلیت های قابل توجه این محصول سنجش وزن با دو پارامتر گرم و پوند می باشد. ترازو شیشه ای دیجیتالی مدل GS20 بیورر محصولی مناسب برای استفاده های خانگی می باشد. مثلا ممکن است برخی از مدل های ترازوی جیبی، تا حداکثر 200 گرم را بتوانند اندازه گیری کنند. برخی از ترازو ها قابلیت های کاربردی از جمله واحدهای اندازه گیری بیشتر ، سیستم روشن و خاموش خودکار ، نمایشگر دمای محیط و شاخص های توده بدنی را دارند. ترازوی خانگی دیجیتال Personal Scale ترازوی دیجیتالی personal scale با طراحی بسیار باریک و سبک به راحتی قابل حمل بوده و جهت ثبات بیشتر دارای پایه های پلاستیکی می باشد که مانع از سر خوردن ترازو بر سطوح سنگی و سرامیکی و غیره می شود. به علاوه سطوح شیشه ای ترازوهای شیشه ای دیجیتال با هر بار استفاده، ممکن است دچار لکه یا اثر انگشت شوند و این آلودگی ها به دلیل صاف و صیقلی بودن سطح، به وضوح خود را نشان می دهند و اثر نامطلوبی بر بیننده می گذارند. علاوه بر این دیجی استایل برای شما برندهای معروفی از انواع ترازو را معرفی کرده است که از جمله آنها میتوان به مواردی مانند شیائومی، سان سان، افق، میگل، امرن، بیورر، ترازو کمری Camry، دلمونتی Delmonti و غیره اشاره کرد.

خواندن  چاپ لیبل

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ترازو دیجیتال شیشه ای پرسونال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *