برگزاری همایش سراسری دادستان ها و معاونان مراکز استان ها

[ad_1]

به منظور تبیین رویکردهای تحول آفرین و استانداردسازی اعمال حقوق عامه و اجرای اهداف و برنامه های دادستانی کشور در صیانت از حقوق عمومی و پیشگیری از وقوع جرم، همایش ملی با عنوان «تحول و تعالی در اعمال حقوق عمومی و پیشگیری از وقوع جرم» برگزار شد. ” برگزار شد. – ترویج فعالیت قوه قضائیه روز دوشنبه 15 اسفندماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، غلامعباس ترکی معاون دادستان در جستجوی حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به روابط عمومی دادستانی کشور، خواستار برگزاری همایش سراسری دادستان ها و معاونان حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در مراکز استان ها شد. . : به منظور تبیین رویکردهای تحول آفرین و استانداردسازی اعمال حقوق عامه و اجرای اهداف و برنامه های دادستانی کشور در صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، همایش ملی «تحول و تعالی در احقاق حقوق عمومی و جرم» برگزار شد. پیشگیری» – ترویج فعالیت قضایی دوشنبه 15 اسفند به صورت ویدئو کنفرانس.

خواندن  آسیب سجاد استکی در جریان تورنمنت اسپانیا

وی گفت: در این همایش که دادستان کشور سخنرانی می کند، رویکردها، سیاست های کلی و برنامه ریزی برای تبدیل معاونت حقوق عامه به شناسایی مصادیق حقوق عامه و ارتقای کیفیت نظارت و مطالبه حقوق مردم از دستگاه.» به عنوان گامی در جهت رعایت حقوق مردم و تلاش برای ارائه راه ها و ابزارهای بدیع برای کشف، احیاء و حمایت از حقوق عمومی تعریف می شود.

معاون دادستان کشور خاطرنشان کرد: همچنین در این همایش گزارشی از عملکرد دادسرا و مهمترین چالش ها و آسیب های اجرای تکالیف قانونی و راهکارهای تحول در صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در انفال و مردم ارائه می شود. ارایه شده.” اموال، بهداشت، سلامت و ایمنی انسان، مسائل فرهنگی و اجتماعی، محیط زیست و اقدامات پیشگیرانه مرتبط مورد بحث قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در این همایش از سه استان اول در حوزه استیفای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تجلیل می شود.

خواندن  اتمام مهلت «سنجش سلامت» پیش دبستانی‌ها

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *