وظیفه مجلس تسریع در اجرای قانون حمایت از کالای ایرانی است

[ad_1]

نمایندگان مجلس در اصلاحیه بودجه امروز وزارتخانه های صمت و کشاورزی را موظف کردند برای تسریع در اجرای قانون حداکثرسازی ظرفیت های تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، کارگروه اقتصادی تشکیل دهند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان در جلسه علنی امشب (یکشنبه) اصلاحیه بودجه 1401 در بخش هزینه ها، بندهای 4 و 5 تبصره 5 الحاقی را به تصویب رساندند.

طبق بند الحاقی 4؛ به منظور تسریع در اجرای قانون حداکثر استفاده از ظرفیت های تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب 21 اسفندماه 93، وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی موظفند کارگروهی تشکیل دهند. با حضور وزارت امور اقتصادی و دارایی سازمان های بورس و نمایندگان فعالان اقتصاد ایران سازوکار لازم برای گسترش و توسعه تامین مالی زنجیره تامین (SCF) با استفاده از روش های تنزیل، اعتبار اسنادی داخلی ریالی، فاکتورینگ و فاکتورینگ معکوس با ابزارهای مالی نوآورانه در طول اجرای زنجیره تامین در حداقل ده صنعت و محرک منتخب.

خواندن  کانکس سردخانه زیر صفر

بخش 5 الحاقی نیز می گوید:

ضمانت بدهی (انواع صکوک) توسط صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق پژوهش و فناوری، صندوق حمایت از صنایع کوچک و متوسط ​​و صندوق های بازنشستگی و پس انداز اعم از صندوق ذخیره فرهنگیان، صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری، بازنشستگی، پس انداز. و کارکنان صندوق اجتماعی صنعت نفت و صندوق حمایت و بیمه بازنشستگی کارکنان فولاد و ضمانت این موسسات و صندوق ها نزد بورس و سازمان اوراق بهادار ضمانت نامه بانکی محسوب می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *