بنت پیش از سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران با گروسی مشورت کرد

[ad_1]

پیش از سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با وی بر دیدگاه های این رژیم در خصوص مذاکرات وین تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، صفحه توئیتر نخست وزیر اسرائیل در پیامی نوشت: نفتالی بنت نخست وزیر امشب[شب گذشته] پیش از این سفر، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در تهران گفت‌وگو کرد.
صفحه توئیتر نخست وزیر رژیم ادامه می دهد: بنت بار دیگر بر موضع اسرائیل در قبال مذاکرات هسته ای وین و انتظار اسرائیل مبنی بر اینکه آژانس به عنوان یک نگهبان حرفه ای و بی طرف عمل کند، تاکید کرد.
بنت و گروسی پیش از سفر روز شنبه مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران و همزمان با برگزاری دور هشتم مذاکرات در وین گفت‌وگو کردند.
مقامات اسرائیلی که با توافق هسته‌ای 2015 مخالفت کرده‌اند، همچنین تلاش کرده‌اند تا متحدان آمریکایی و اروپایی خود را متقاعد کنند که در جریان مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای پس از خروج یکجانبه آمریکا از توافق 2018، از تلاش‌ها دست بکشند. این توافقنامه را احیا کرد و با حفظ تحریم ها و سایر اقدامات قهری علیه ایران مواضع محکمی اتخاذ کرد.
سفر رافائل گروسی به تهران به دنبال سلسله گفتگوهای فشرده مقامات انرژی اتمی ایران و آژانس و توافقات کلی حاصل شده در هفته های اخیر انجام می شود و قرار است وی با مهندس اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار کند. سازمان.

خواندن  آنچه دالایی لاما می تواند در مورد رژیم کتوژنیک لاغری به شما بیاموزد

به نظر می رسد روند تعامل ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی به طور قابل توجهی در حال بهبود است.

بسته شدن تحقیقات در یکی از چهار مکان آژانس یکی از آخرین گزارش های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) در مورد بهبود روند تعامل است.

اگرچه جزئیات سفر گروسی به تهران هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می رود این سفر به ابتکار مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای دستیابی به یک نقشه راه مشترک برای رسیدگی به مسائل حفاظتی بین ایران و آژانس مرتبط باشد.

بر اساس گزارش های دریافتی از وین، مذاکرات ایران و آژانس در 10 روز گذشته بسیار دشوار و چالش برانگیز بوده است، اما حفظ روابط حرفه ای و همکاری مستمر بین سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس در روزهای اخیر با ابتکارات و خلاقیت های سازنده. توجه داشته باشید که گفتگو بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه یافته است.

خواندن  قیمت خدمات برش لیزر ورق آهن با بهترین دستگاه (2)

مسائل کنونی اقدامات حفاظتی بین ایران و آژانس به یکی از عوامل اصلی کندی مذاکرات در وین تبدیل شده است و اگر سفر گروسی به تهران بتواند به دستیابی به یک نقشه راه مشترک برای حل مسائل حفاظتی فعلی بین ایران و آژانس کمک کند، وی ابراز امیدواری کرد که یکی از بزرگترین موانع، دستیابی به توافق بر سر لغو تحریم ها در وین باشد.
انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *