ارتش پدافند هوایی تسلیحات و مهمات را مطابق با تکنولوژی روز تجهیز می کند

[ad_1]

معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی در تجهیز به تسلیحات و مهمات قطعاً با آخرین فناوری روز دنیا همگام است چرا که لحظه ای عقب ماندگی در پیشرفت علمی در حوزه نظامی به ویژه علوم دفاعی وجود دارد. ، باعث تکبر می شود».

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ سپهری راد، معاون هماهنگ کننده ارتش پدافند هوایی صبح امروز در گفت و گو با فرماندهان نیروها و گروه های پدافندی این نیروها، با بیان اینکه دانشگاه ها، مراکز علمی و آموزشی، سازمان جهاد خودپایی و … وی گفت: “دفاع سلاح قدرتمندی است که “سربلند پیشرفت و شکوفایی علمی است.”

امیر سرتیپ سپهری راد با بیان اینکه همه دستگاه های لشکری ​​و کشوری موظف هستند در تمامی امور برای امنیت و آرامش هموطنان عزیز و دریغ نکردن نیروی کار از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنند، افزود: اقتدار و سربلندی دیگران. نیروهای مسلح امروز قطعا برگرفته از پشتیبانی، تعصب، میهن پرستی و غیرت افراد فهیم همیشه در صحنه کشور ما حضور دارند.

خواندن  انتصاب جدید در وزارت امور خارجه

معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه آمادگی پدافند هوایی نویدی بر صلابت و اقتدار کشور است، گفت: پدافند هوایی مطمئناً مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا عمل خواهد کرد؛ در حالی که این آمادگی برای پدافند هوایی کشور است. زیرا لحظه عقب ماندن در مسیر پیشرفت علمی در عرصه جنگ و به ویژه علم دفاع، موجب گستاخی دشمن می شود.

وی خاطرنشان کرد: افزایش قدرت دفاعی ایران به معنای غارت و غارت اموال کشورهای دیگر، تجاوز به مظلومان، کشتار مردم بیگناه، نژادپرستی، گسترش فقر و فحشا، تخریب منابع طبیعی و غیره نیست، بلکه رسیدن به صلح پایدار به دور از وی گفت: هرگونه جنگ و خونریزی و ارزش های انقلاب ریشه در این نظام مقدس دارد و بحمدالله نظام اسلامی آسیبی نمی بیند.

امیر سرتیپ سپهری راد با تاکید بر اینکه آمادگی رزمی پدافند هوایی پس از جنگ تحمیلی تا امروز همیشه قطع و در کسری از ثانیه مختل نشده است، گفت: بوم آورد که این تلاش ها باید بیشتر تقویت شود. به منظور تقویت قدرت نظام اسلامی.

خواندن  نقش وزارت اطلاعات در ارائه الگوی توسعه بومی

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *