روسیه به دنبال تضمین های امنیتی از اوکراین است

[ad_1]

کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر اینکه تنش بین روسیه و اوکراین از طریق دیپلماسی قابل حل است، گفت: هدف روسیه این است که اوکراین به ناتو نپیوندد زیرا امنیت روسیه در خطر است.

عماد آبشناس در تحلیل خود از جنگ روسیه و اوکراین به ایسنا گفت: این یک عملیات ویژه است، همانطور که خود روس ها گفتند، جنگ تمام عیار نیست، هدف روسیه این است که اوکراین به ناتو نپیوندد. امنیت در خطر است

وی افزود: عامل اصلی این اتفاقات ابتدا آمریکا و سپس زلینسکی رئیس جمهور اوکراین است که دست نشانده و عوامل آمریکایی در اوکراین است و به دستور آنها 2.3 سال است که دائماً تهدیدات مختلفی را علیه روسیه ایجاد می کند. ما بالاخره دیدیم.» همین.

او گفت: “ایده این است که آمریکایی ها می خواهند مردم اوکراین فقیرتر باشند در حالی که روسیه را در این جنگ درگیر می کنند.” از سوی دیگر روسیه به دنبال تضمین های امنیتی از اوکراین است.

خواندن  عدم فعالیت شورای امنیت، رژیم اسرائیل را به ادامه جنایات خود علیه فلسطینی ها تشویق کرد

این کارشناس روابط بین الملل افزود: برخی از حکیمان از اوکراین می توانند در مینسک (بلاروس) بنشینند و با روسیه به توافق برسند. در واقع به روسیه تضمین های امنیتی بدهید که از خاک اوکراین علیه آنها استفاده نمی شود و اجازه نمی دهد آمریکا و ناتو به مرزهای روسیه نزدیک شوند. در نتیجه اگر آمریکایی ها سنگ اندازی نکنند، این موضوع از طریق دیپلماسی قابل حل است.
او به نفع اتحاد آمریکا صحبت کرد، اما گفت که حفظ یک استقلال خاص برای روسیه و اروپا مهم است.
این هیدرولوژیست همچنین گفت: اروپایی ها بیشتر از این متاثر می شوند، بحث این نیست که وضعیت اقتصادی بدتر نمی شود، بحث این است که سیاست کلی و اهداف اصولی برای روسیه تغییر نمی کند.
انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *