لیبل های صدفی pvc

سفارش آنلاین چاپ لیبل و برچسب پشت اموال

لیبل های صدفی pvc نسبت به لیبل های کاغذی دوام و مقاوت بالایی در برابر رطوبت، آب و گرد و خاک دارند . دور تیز : گوشه های این مدل دور تیز می باشد . ابعاد، شکل، اطلاعات، چسب دار بودن یا نبودن و دیگر خدمات در زمینه چاپ لیبل بنا بر حسب سلیقه شما توسط گرافیست و چاپخانه انجام می شود. این به معنای محدود بودن سرمایه و قدیمی شدن احتمالی در مورد کالاهایی غیر از کالاهای مصرفی است. مسلما برای قیمت گذاری و اعلام هزینه چاپ لیبل عوامل مختلفی نقش دارند، عواملی همچون جنس لیبل، تیراژ، رنگی یا سیاه و سفید بودن لیبل و … فروش لیبل حرارتی بر اساس طرح و چاپ دلخواه مشتریان گرامی در اندازههای متفاوتی صورت میگیرد. بارکدهایی که بر روی هر کالا درج می شوند عبارت اند از سری ساخت، شماره سریال، بارکد قیمت و … بسیاری از فروشگاه­ها و مراکز تجاری کالا را با استفاده از لیبل مشخص می­ کنند. با این حال، بسیاری از شرکتها هنوز از چاپ لیبل های دیجیتال بی اطلاع هستند و برچسب محصولات خود را برون سپاری میکنند.

حرارتی بسیار کوتاه است.

آیا میخواهید عکسهای برچسب شما بدون شکسته شدن جلوهای شیک و مدرن داشته باشند؟ در لیبل فیلتردار قسمتی از طرح که می خواهید روی آن یادداشت کنید به انتخاب شما بدون روکش چاپ می شود و در لیبل بدون روکش کل لیبل بدون روکش چاپ می شود. استفاده از آن آسان و بدون حباب است و به شما کمک میکند تا سازماندهی شوید. همچنین ما در این مجموعه تمامی لیبل ها را در ابعاد استاندارد تولید کرده و توسط متخصصان و افراد مجرب به چاپ می رسانیم، لازم به ذکر است تمامی تجهیزات صنعتی این شرکت از دقت، سرعت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و طبق اصول و استانداردهای چاپ لیبل عمل می کند. این روش بازاریابی تقریبا در تمامی زمینههای تجاری و صنعتی کاربرد دارد. برچسب آکریلیک استفاده شده در چاپ برچسب در برابر دما و اشعه فرابنفش مقاومت بالایی دارد و دلیل آن هم جنس متفاوت آنهاست. در مواقعی از این نوع لیبل ها یا برچسب ها استفاده می شود که مصرف کننده می خواهد روی یک جسم مشخصاتی برای چند روز داشته باشد، چون هر نوشته روی لیبل حرارتی بسیار کوتاه است. همچنین در صورتی که درخواست طراحی لیبل نیز داشته باشید، هزینه طراحی به صورت جداگانه محاسبه می ­شود.

به دلیل مقاومت بالا و ماندگاری در طولانی مدت، این نوع برچسب بهترین انتخاب برای برای محصولات صنعتی و لوازم خانگی میباشند. لیبل و یا برچسب پشت اموال برای چسباندن کد و شماره روی اموال و دارایی ها در شرکت ها ، سازمان ها ، ادارات و مجتمع های اداری و مسکونی کاربرد دارد از ویزگی مهم این برچسب ها این است که براحتی کنده نمی شوند و دوام بسیار بالایی در مقابل تغییرات محیطی دارند. قیمت لیبل بستگی به کیفیت آن دارد ، عوامل موثر در کیفیت لیبل AM شامل میزان چسبندگی و تعداد لایه های متالیزه آن دارد که در بازار مدل های دو ، سه و چهار لایه عرضه می شود ، محصول بسته 5000 تایی لیبل دزدگیر AM به دلیل تعداد آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. بعنوان مثال در برخی مواقع با بزرگتر کردن تنها چند میلی متری سایز، بجای 4 عدد لیبل در هر صفحه 2 عدد جای می گیرد و در نتیجه قیمت کاغذ مصرفی دو برابر خواهد شد. الوچاپ که پیشتر در مقالهی بهترین چاپخانههای ایران معرفی شده بود، نزدیک به دو سال است که در شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. شرکت لیبل یار تمامی سفارشات مشتریان را در هر تیراژی ( کم یا زیاد) به بهترین شکل ممکن به چاپ می رساند، همچنین ما به گونه ای عمل می کنیم که افراد با صرف هزینه کم لیبل هایی با کیفیت چاپ بالا دریافت کنند.

 

خواندن  هزینه ثبت نام دوره MBA آنلاین وبسایت آموزش مجازی علم ساز (6)

لیبل های حرارتی pvc در موارد کم چسب معمولا در هر متر مربع از 17 گرم چسب گرم استفاده می گردد که به خاطر اثر کمی که لیبل ها بعد از چسبدن از خود به جا می گذارند معمولا در صنایع خاصی مانند ازمایشگاه، شیشه و بلور، صنعت چوب و پلاستیک استفاده می گردند. تغییرات ساده مانند تغییر برچسبها و بسته بندی محصولات برای برآوردن الزامات برچسب زدن و بسته بندی، یک اجرای کم هزینه است. شما عزیزان می توانید برای چاپ برچسب در این مجموعه از طریق تماس با شماره های مندرج در پایین صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و با ارسال فایل مورد نظر ( جنس و نوع لیبل، ابعاد لیبل، مدل و طراحی مورد نظر و …) سفارش خود را ثبت کرده و در زمان تعیین شده تحویل بگیرید. البته باید بگوییم کارشناسان مجموعه همواره سعی بر آن دارند تا با ارائه مشاوره رایگان و ارائه نمونه های قبلی برای انتخاب راحت تر مشتریان زمینه ای را فراهم سازند که تولیدکنندگان با آگاهی کامل برچسب مورد نظر خود را سفارش دهند، همچنین ما در این مجموعه تمامی سفارشات را با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه و البته کیفیت چاپ بالا عرضه می کنیم. برچسب های حرارتی یا به عبارت دیگر ترمال از دیگر برچسب های بنام و کاربردی هستند که معمولا در مکان های خاصی همچون آزمایشگاه ها و …

خود را ابعاد و اشکال اختصاصی و درخواستی خود برش بزنید.

برای لیبل با برش نیم تیغ تا سایز 2 سانتی متر حداقل تیراژ 1000 عدد است، لیبل بین 2 و 3 سانتی متر حداقل تیراژ 500 عدد است و برای لیبل های بزرگتر از 3 سانتی متر حداقل تیراژ 100 عدد می باشد. ضمناً قابل ذکر است می توان برای لیبل ها قالب ساخت و برش های خاصی به آنها داد که در اشکال مورد نظر شما باشند. اگر به دنبال چاپ لیبل های کاغذی با کیفیت و جذاب هستید، میتوانید در وبسایت چاپ آقا، لیبل مورد نظرتان را در اشکال مستطیل، مربع و دایره در ابعاد دلخواه به صورت آنلاین سفارش دهید. چاپ لیبل در تیراژ حداقل هزار عدد با کمک دستگاه افست چاپ می شود و در خدمات پس از چاپ افست لیبل ها، می توانید لیبل های خود را ابعاد و اشکال اختصاصی و درخواستی خود برش بزنید. شما می توانید لیبل اختصاصی خود را در سایز دلخواه (1×2 تا 50×70 سانتی متر) و با برش دلخواه سفارش دهید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *