خرید چاپ فلکسو

طراحی و سفارش کارتن – مدرن طرح

خرید چاپ فلکسو اگر کاغذ ایرانی باشد از کاغذ پارس و از کاغذهای وارداتی از کاغذ ماریسکی روسی و سوتای اوکراین استفاده میشود. چاپ فلکسو روی انواع زیرلایهها از جمله کاغذ پلیاستر، پلیپروپلین و… از جمله ویژگیهایی که میتوان برای این کارتنها برشمرد، حفظ کیفیت محصول و راحتی در حمل و نقل است. این کارتنها به نوعی نیز همه جانبه هستند و برای کتاب و پوشاک و … و در ابتدای سال ۱۹۷۵ در چاپ فلسکو نیز وارد شود. در تمامی دسته های کلیشه های چاپ فلسکو اجزایی هم چون لایه ی محافظ، لایه حساس ، و پایه ی نگهداردنده مشترک بوده و تفاوت این دسته ها فقط در فرآیند ظهور و نوع ماده حساس آن می باشد. چـاپ فلکسو در واقــع نوعــی چــاپ بـرجـسته اسـت که در آن کلیـشه لاسـتیـکی مستقـیمـا بـا جنـس یـا لفـاف مــورد نـظـر در تـمــاس مــی باشد. کاربرد چاپ فلکسو چیست؟ ممکن است این سوال برای افراد پیش آید که علت نام گذاری جعبه کیبوردی چیست؟ کارتنهای راه راه جنس بسیار خوب و باکیفیتی دارند، به همین جهت از آنها معمولا برای حمل و نقل و جابه جایی لوازم خانه و … کارتن به یک جعبه مقوایی یا ساخته شده از تخته فیبر چین دار گفته میشود که انواع مختلفی داشته و در هنگام حمل و نقل اشیاء موارد استفاده گوناگونی دارد.

خرید چاپ فلکسو

استفاده میشود. درواقع برای جابه جا کردن اسباب سنگین بسیار پرکاربرد میباشد و در برابر ضربه نیز مقاوم هستند. کنترل عوامل موثر در تنظیم کیفیت چاپ بهترین راهکار برای ایجاد چاپی مطلوب به شمار می رود و در بالا بردن کیفیت نهایی چاپ نیز بسیار موثر بوده که جهت تحقق این هدف باید ابتدا به شناخت عوامل موثر در کیفیت بپردازیم تا توان کنترل آن را داشته باشیم. این جنس از کارتنها مصارف گوناگونی داشته ولی شاید شما حتی یکبار هم نام آن را نشنیده باشید. البته اگر ابعاد چاپ فلکسو محدود باشد، رابط چاپی را حتی با قیمت صد هزار تومان میتوان تهیه کرد، اما اگر سایز جعبه خیلی بزرگ باشد، چون قیمت کلیشه بصورت سانتیمتری محاسبه میشود، طبیعتا قیمت تمام شدهی کلیشه بالا میرود. امکان تولید تمام سایزهای جعبه پیتزا، با استفاده از این نوع مقوا وجود دارد. در تولید این نوع از لیبل های پشت چسب دار، از اشعه یووی (UV) برای افزایش استحکام استفاده میشود. استحکام بالای این پوششها موجب میگردد که در صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرد و هیچ گونه معایبی نیز برای کالاهای شما نخواهد داشت. برای شرکت های جدید بسیار مفید است ، زیرا ارزان است و می توانید آن را از طریق رایانه خانگی انجام دهید.

علت نام گذاری این کارتن این است که یک طرف آن سفید و طرف دیگر نیز طوسی رنگ است. شناسبرگها ممکن است مستقیماً روی بستهبندی یا شیء چاپ شده باشند.شناسبرگها کاربردهای بسیاری دارند: شناسایی محصول، برچسبهای نام، تبلیغ، هشدار، و دیگر موارد. و فرمهای اداری از دیگر کاربردهای رایج این روش چاپیاند. به عبارتی دیگر توانایی چاپ فلکسو روی انواع سطوح مانند مقوا، قوطی، پلاستیک و بسیاری از سطوح دیگر وجود دارد. شناسبرگ یا برچسب، که به آن لِیبل (به انگلیسی: label) و اِتیکِت (به فرانسوی: étiquette) نیز میگویند، تکهای از کاغذ، پلیمر، پارچه، فلز یا دیگر مواد است که به یک بستهبندی یا شیء میچسبانند. رابط چاپیای که در جعبه پیتزای ایفلوت استفاده میشود، اصطلاحا کلیشه نامیده میشود؛ کلیشه شبیه مُهریست که ما بصورت روزمره از آن استفاده میکنیم و همانند مُهر که قیمت نسبتا بالایی دارد، رابط چاپیِ چاپ فلکسو هم نسبت به رابط چاپی افست، قیمت بالاتری دارد؛ بخصوص برای چاپهایی که اندازه گستردهای بزرگی دارند. فلکسوگرافی اغلب برای کیسه های پلاستیکی (مانند بسته های آب میوه و ماست) ، بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی مقوای سه لایه استفاده می شود. نگه­داشتن اقلامی همچون مواد غذایی در این نوع بستهبندیها بسیار سودمند است. تنها معایب آن هم این است که در بستهبندی مواد غذایی و دارویی هیچ استفادهای ندارد و بیش­تر برای کبریت و جعبه سیگار مورد استفاده قرار میگیرد.

چاپ فلکسو تهران

خرید لیبل خام از مزایای آن میتوان به قابلیت بازیافت، داشتن ظرفیت چاپ بالا، شفافیت و نرمی مقوا اشاره نمود. در این بخش میخواهیم به انواع پوششهایی که در ساخت کارتنهای بستهبندی استفاده میشود، اشارهای داشته باشیم و با توضیحاتی در رابطه با معایب و مزایای آنها، انتخاب شما را در هنگام سفارش چاپ کارتن راحتتر کنیم. محتواهایی که بر روی هر بسته درج و چاپ میگردند، با هم تفاوت داشته و بر اساس استاندارهای لازم و نوع شرکت و سازمان انتخاب می­شوند. چاپ و بستهبندی کارتن در انواع طرحهای مختلف میباشد که میتوان بر اساس سلیقه و نظر مشتری آنان را تغییر داد. هر فردی که کار طراحی چاپ را انجام میدهد، باید با انواع چاپ، انواع طرحها و نوع بستهبندی آشنایی کاملی داشته باشد تا کار خود را مطابق با نظر مشتری پیش ببرد. مدرن طرح دقیقا مطابق با انتظارات شما مشتریان عزیز پیش میرود و بعد از بررسیهای لازم در رابطه با برند و سلیقه مشتری کار خود را به دست کارشناسان طراحی میسپارد. تیم حرفهای و کارشناس ما با بهره گیری از متدهای روز دنیا و تجربههایی که در طی این سال­ها به دست آورده است، میتواند به شما در زمینههای طراحی جعبه و طراحی لیبل کمک شایانی کند.

چاپ فلکسو چیست؟

یکی از انواع کارتنها که استفاده از آنها در فروشگاه­ و مغازهها بسیار رایج و پرکاربرد است، کارتن های تاشو هستند که به کارتن مقوایی نیز شهرت دارند. طراحی کارتن بستهبندی و چاپ آن نیز همانند سایر رشتههای طراحی یک کار کاملا حساس و ظریفی است که حتما باید به دست متخصصان طراحی صورت گیرد. بازاریابی برای فلکسوهای سیلندر مرکزی EB که طراحی بیش از حد پیچیده و دست و پاگیر داشته باشند، زیاد منطقی به نظر نمیرسد. این نوع کارتون از لحاظ طول، عرض و ارتفاع کاملا یکسان بوده و از جنس سخت و محکمی برخوردار میباشد، به همین دلیل برای کالاهای سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. کارتن ته قفلی از لحاظ شکل و ظاهر همانند کارتن مادر میباشد، با این تفاوت که قسمت پایینی آن به وسیله چسبهای نواری به هم متصل نمیباشند و مانند یک قفل با هم چفت شدهاند. از مزایای آن این است که با توجه به این موضوع که در گرماژهای متنوع به تولید رسیده است کاملا تمیز و بهداشتی میباشد.

خواندن  لیست قیمت ورق سیاه (21 دی)

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *