چاپ لیبل

لیبل پشت چسب دار رولی

چاپ لیبل کلیه فیلم های مورد استفاده در تولید فیلم شرینک روده ای از ضریب انقباض و یاTD (Transverse Direction) بالاتری نسبت به ضریب کشش MD یا (Machine Direction) برخوردارند. هنگامی که مشتری نوع فیلم و ضخامت آن را انتخاب کرد باید ضریب انقباض (Shrink Ratio) مناسب ظرف را نیز تعیین کند. فیلم شیرینگ PVC یا ( Polyvinyl Chloride Shrink Wrap Film ) همانند روکش های سلفونی است و در برابر پارگی مقاوم است. امروزه شیرینک PVC عمدتا جای خود را بیشتر به شیرینگ پلی الیفین ( Polyolefin Shrink Wrap Film PVC ) و شیرینگ پلی اتیلن ( Polyetilen Shrink Wrap Film PE ) داده است. سازندگان ماشین آلات شرینک لیبل اسلیو استانداردها و پیش نیازهای خود را به تولیدکنندگان لیبل تحمیل می کنند و همین امر بر تعیین ضخامت فیلم مورد نیاز تأثیر می گذارد. در این روش با استفاده از ماشین آلات عملیات لیبل گذاری و شیرینگ انجام می شود. مورد لیبل گذاری است وارد و در مکان مورد نظر مستقر می شود. ضمن اینکه در ویرایش و اعمال تغییرات مدنظرتان در فونت، رنگ، اندازه و دیگر موارد کاملا دست شما را باز گذاشته شده است. این مقدار باید همواره حداقل ۱۰ درصد بزرگ تر از اندازه بخشی از ظرف باشد که بیشترین میزان انقباض لیبل در آن جا رخ می دهد.

باید دقت کرد تا تیغه های برش در معرض گرما قرار نگیرند.

از سوی دیگر تیوب های اکسترود ارزان تر از فیلم هایی با ضریب انقباض بالا هستند. تولیدکنندگان فیلم شرینک اسلیو اگر مقررات دست و پای آن ها را نبندد از PVC استفاده می کنند زیرا PVC از دیگر مواد ارزان تر است. به طور معمول میزان TD برای فیلم ها ۵۰ تا ۵۲ درصد و یا ۶۰ تا ۶۲ درصد است. عرض اسلیو (Lay Flat) نیز عامل دیگری است که باید مورد نظر باشد، منظور از عرض اسلیو یا LF فاصله بین یک لبه تا لبه دیگر تیوب است و شامل درز نمی شود. چاپ لیبل به صورت فول رنگی می باشد.برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۳ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید. باید دقت کرد تا تیغه های برش در معرض گرما قرار نگیرند. از آنجایی که این لیبل های پشت چسب دار برای درج بر روی کالا و محصولات مختلف در صنایع گوناگون استفاده میشوند، باید برای تهیه آنها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و دستگاههای چاپی به روز استفاده کرد.

معمولا از این مدل برای درج مشخصات کالا و نقش و نگار طراحی شده استفاده می گردد و دیگر جنبه محافظتی از کالا را ندارد.یکی از بهترین کارهایی که می توان به بطری های تک رنگ و ساده جلوه زیبایی دارد بدون شک نوع لیبل شرینگ وسط خواهد بود. امروزه از تونل های بخار به طور گسترده برای شرینک کردن لیبل های روده ای استفاده می شود. لیبل اموال: لیبل های اموال، لیبل های کاغذی سادهای هستند که برای مشخص کردن اموال و داراییهای سازمانها و مراکز به کار میروند. برای چاپ لیبل های اموال از انواع کد ریبون های رزین و سوپر رزین متناسب با نوع مصرف استفاده میشود. انواع لیبل پشت چسب دار در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد.امروزه کمتر محصولی وجود دارد که لیبل نداشته باشد. برچسب کاغذی یا به عبارتی لیبل کاغذی، لیبلی با سطح پشت چسب دار است که از جنس کاغذ تهیه و تولید شده است و به دلیل ماهیت کاغذی آن به لیبل کاغذی مشهور است، این مدل لیبل به نام های دیگری همچون لیبل رولی، کاغذ پشت چسب دار و … این لیبل در برابر کشیدگی از دوام بالایی برخوردار است و بر سطوحی از جنس شیشه، پلاستیک، پلی اتیلن و غیره قابل استفاده است.

چاپ لیبل لیبل تکهای از اطلاعات کالا است که از جنس پلاستیک، کاغذ پلی پروپیلن و غیره تهیه میشود. بعد از تولید محصول در یک شرکت و یا کارگاه تولیدی ، مدیر تولید برای اطمینان دادن به مشتریان و حتی فروشندگان محصول ، روی درب کالا لیبل پلمپ نصب می نماید . تمام شرکتهای تولیدی و صنایع برای بسته بندی محصولات خود از طراحی مشخصی استفاده میکنند و طرحهای مدنظر خود را بر روی انواع رول لیبل پشت چسب دار چاپ نموده و روی محصولات خود میچسبانند.این طراحیها شامل مشخصات کالا و هر آن چیزی که مصرف کننده باید از این محصولات بداند، میشود. در ادامه شما را با انواع گونی لمینت دار و چگونگی ساخت آن ها آشنا می کنیم: کیسه گونی لمینت چیست؟ چاپ دیجیتال لیبل پشت چسب دار چیست؟ به همین خاطر امکان از بین رفتن چاپ وجود دارد و نکته آخر این که رجیستر چاپ پشت و چاپ روی فیلم، غیرممکن است.

کاغذ لیبل چاپی

ممکن است برخی افراد معتقد باشند که این امر امکان دارد باعث بالا رفتن هزینه چاپ شود. مطالعات نشان داده است حدود ۸۰ درصد افراد مصرف کننده موقع خرید به رنگ لیبل توجه می کنند، ۶۰ درصد از افرادی که محصول را خرید کرده اند با توجه به رنگ لیبل انتخاب کرده اند. این اطلاعات شامل نام و لوگوی تولیدکننده، تاریخ تولید و انقضا، ویژگی ها و سایر اطلاعات محصول و استاندارد های تایید کننده است. در این تولیدی ها مواد نرم کننده مخصوصی را به گرانول پلی پروپیلن اضافه می کنند و از آن ها الیاف انعطاف پذیری می سازند. برای بسته بندی های کوچک مانند اسباب بازی ها و صنایع غذایی و .. مناسب است و سازمان FDA این مواد را برای برای مواد خوراکی بلامانع دانسته است. هر محصولی ابعاد خاصی دارد که برای بسته بندی با فیلم شیرینگ pvc باید با ابعاد محصول هماهنگ باشد ، گروه کارخانه جان سانی پلاست هیچ محدودیتی در ابعاد تولیدی ندارند و در هر ابعادی که مشتری سلفون شیرینگ حرارتی را سفارش دهد تولید خواهد کرد.زخامت تولید لیبل شیرینگ pvc : سانی پلاست در تولید زخامت هم هیچ محدودیتی ندارد اما سفارش این محصول از 17 میکروزن تا 50 میکرون عبور نمی کند .

 

خواندن  دستگیری یکی از اعضای گروهک ترویستی تندر از سوی سربازان گمنام امام زمان

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *