مردم ما تصمیم گرفته اند در برابر افراط و تفریط مقاومت کنند

[ad_1]

«کشورهایی مانند ونزوئلا و ایران که مهمتر از ذخایر نفت و گاز هستند، مردمی دارند که تصمیم گرفته اند در برابر زیاده خواهی مقاومت کنند و این بزرگترین مزیت کشورهای ماست. روابط بین کشورهایی مانند ایران و ونزوئلا استراتژیک است.» آنچه باید روی آن قوی کار کنیم و توافقات دو کشور را در اسرع وقت اجرا کنیم.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی دوشنبه شب در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در دیدار با فلیکس پلاسنسیا گونزالس وزیر امور خارجه ونزوئلا اظهار داشت: یکی از مصادیق آن کشور ونزوئلا است که با وجود فشارهای شدید اما حمایت از تحریم ها غلبه کرد. مردم با مقاومت و برنامه ریزی و امروز می بینیم که وضعیت این کشور رو به بهبود است.

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همکاری ها و تعاملات با ونزوئلا در زمینه های مختلف برنامه ریزی کرده است، افزود: آمادگی داریم در تغییر شرایط اقتصادی به نفع مردم در کنار مردم ونزوئلا باشیم. کشورهای منطقه آمریکای لاتین نمونه بارز پیروزی مقاومت ملتها در برابر سلطه قدرتهای جهانی هستند.

خواندن  راه توقف جوش گالوانیزه در 5 روز

آیت الله رئیسی تاکید کرد: کشورهایی مانند ونزوئلا و ایران که از ذخایر نفت و گاز اهمیت بیشتری دارند، افرادی دارند که تصمیم گرفته اند در برابر زیاده خواهی مقاومت کنند و این بزرگترین مزیت کشورهای ماست. روابط بین کشورهای ما یک رابطه راهبردی است که باید به شدت توسعه یابد و توافقات دو کشور هر چه سریعتر اجرا و اجرا شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: روابط با کشورهای آمریکای لاتین در دولت سیزدهم متفاوت و به مراتب بهتر از قبل است تا به افق های جدید همکاری برسیم.

دکتر رئیسی ادامه بهبود وضعیت اقتصادی ونزوئلا را مرهون تلاش و مقاومت مردم ونزوئلا دانست و گفت: .

فلیکس پلاسنسیا گونزالس، وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز گفت که کشورش به شدت به مبارزه با امپریالیسم آمریکا متعهد است، ایالات متحده مانع از ایفای نقش رهبری ونزوئلا در آزادی و آرمان های مردم در منطقه آمریکای لاتین شده است.

وزیر امور خارجه ونزوئلا بر علاقه کشورش برای تقویت بیشتر روابط با ایران تاکید کرد.

خواندن  سعدی جامع ترین شخصیت تاریخ ادبیات ایران بود

در این مراسم تفاهم نامه انتقال فناوری و همکاری های مشترک در حوزه نفت و گاز ایران و ونزوئلا با حضور آیت الله رئیسی توسط وزیر نفت کشورمان و وزیر امور خارجه ونزوئلا به امضا رسید.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *