معرفی بهترین برند ماسک صورت و بدن زنانه و مردانه در بازار (5)

معرفی بهترین برند ماسک صورت و بدن زنانه و مردانه در بازار
ژل لایه بردار, ژل لایه بردار پوست لیمو ایمیجز

این کرم دارای گلوکونات روی به منظور ترمیم و بازسازی پوست است که حاوی ژل آلوئه ورا، عصاره چای سبز و بیزابولول برای رفع التهاب و قرمزی ناشی از لایه برداری ساخته شده است .حاوی آمونیوم لاکتات، مرطوب کننده بسیار قوی، افزایش طراوت پوست میباشد.گلوکونات روی(Zinc Gluconate): با تسریع ساخت پروتئین های ساختاری پوست مانند کراتین،کلاژن و الاستین سبب افزایش روند تجدید ساختار سلولی پوست و ایجاد لایه های پوستی جوانتر میشود. روند طبیعی بازسازی سلول های پوستی را تسریع می بخشد و با پاکسازی سلول های مرده منافذ پوست صورت، درخششی طبیعی و نرمی بینظیری به پوست چهره هدیه می دهد. شما با استفاده ژل لایه بردار و پاکسازی ت(آیچون بیوتی ) شوینده، ماسک و یک لایه بردار را همراه خود خواهید داشت که علاوه بر حمل بالا و کیفیت مناسب از نظر اقتصادی کاملا به صرفه می باشد. برای استفاده همه نوع پوست ایده آل است و اگر خواهان پوستی جوان، درخشان و شاداب هستید؛ این لایه بردار گزینه خوبی به نظر می رسد. هر دوی این محصولات که تولید یک برند میباشند مناسب برای انواع پوست بوده و پوست را شاداب میکند. Th᠎is data h as been done with G SA C​ontent G en​erator D​em ov᠎ersion.

ژل لایه بردار

شرکت آراشیمی پارس با هدف تولید محصولات بهداشتی و آرایشی و به منظور ارتقا و بهبود سلامت پوست و مو و پاسخگویی به نیازهای بهداشتی اقشار مختلف جامعه راه اندازی شده است. انواع کرم های آرایشی ، انواع ماسک دست ، انواعماسک مو ، انواع محصولات مراقبت از پا ، انواع عطر و ادکلن ، انواع بادی اسپلش ، انواع مام و خوشبو کننده های بدن ، انواع محصولاتآرایشی ، اسپا. تحریک تولید سلولهای جدید پوستی، تسریع سنتز کلاژن کاهش زبری، چین و چروک، لک و تیرگی های پوستی و کمک به رفع جای زخم ناشی از جوش، کاهش اندازه منافذ پوستی از خاصیت این کرم میباشد. نوع شیمیایی آن به شکل کرم، محلول، ژل، لوسیون و حتی اسکراب تولید می شود. فرمول ساینده ملایم آن رسانایی را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا با تجهیزات خود به حداکثر کارایی برسید. سپس مخلوط آماده شده را روی لب هایتان بمالید و به مدت 5 تا 10 دقیقه به آن فرصت دهید تا روی پوست لب باقی بماند و با از بین بردن سلول های مرده سطح پوست به لایه برداری لب کمک نماید. این ژل لایه بردار برند بالانس مناسب انواع پوست برای داشتن پوستی درخشان تر و شاداب تر بهترین انتخاب است. ᠎Con tent has be᠎en gen​erated ᠎with G᠎SA Con tent Gen​er​at​or DE MO.

خواندن  فیلم نرگس‌ آبیار در «باغ عفیف‌آباد» را متوقف کنید!

ژل لایه بردار پوست لیمو ایمیجز

ژل لایه بردار صورت و بدن اساسا لایه بردار ها باید با توجه به ناحیه مورد استفاده یعنی صورت یا بدن و نوع پوست انتخاب شوند. ژل لایه بردار یونی لد حاوی عصاره آلوورا می باشد. ژل لایه بردار صورت یونی لد نه تنها سلول های مرده را از بین می برد، بلکه در از بین بردن جوش های سر سیاه نیز موثر است. ژل لایه بردار صورت یونی لد علاوه بر پاکسازی منافذ پوست و از بین بردن جوش های سرسیاه، تعداد منافذ را نیز کاهش می دهد. این محصول از آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و همچنین از مواد لایه بردار های طبیعی تشکیل شده است که سلول های مرده سطح پوست را از بین برده و منافذ پوست را کاملا ژل لایه بردار پوست لیمو ایمیجز پاکسازی می کند. این محصول، در پنج عصاره مختلف پاپایا، چای سبز، خیار، شیر و توت فرنگی موجود می باشد که منافذهای عمیق پوستی را کاملا پاکسازی کرده و سبوم را از روی پوست حذف می کند. همچنین پوست را به طور کلی و عمیق تمیز و باعث تخلیه سیستم لنفاوی می شود. معمولا پوست نمی تواند سلول های مرده خود را به طور کامل دفع کند و این کار باید به وسیله لایه برداری انجام شود. Artic​le h​as been c​reated by GSA Con tent Generator Dem oversion!

خواندن  مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال آفیس نیوز

بعد از شستن پوست با شوینده مخصوص پوست خود، مقدار مناسب از ماسک را به وسیله کاردک مخصوص روی پوست کشیده مقداری از آن را روی پوست ماساژ داده و بعد از ۲۰ دقیقه با آب ولرم بشویید. ترکیب حاصل را برای یک دقیقه روی پوست، ماساژ دهید و پس از آن، 10 دقیقه صبر کنید و نهایتا پوست را با آب ولرم بشویید. Zinc Gluconate یا گلوکونات روی ترکیب بعدی ژل لایه بردار پرودرما AHA 15 به دلیل خاصیت ضدباکتری، تنظیم ترشح سبوم از طریق مهار آنزیم آلفاردوکتاز ۵ ترکیبی مفید برای پوستهای چرب و مستعد آکنه است. ترکیب بعدی ژل لایه بردار پوست پرودرما سدیم آسکوربیل فسفات یک فرم محلول در آب ویتامین سی است که نسبت به ویتامین سی (آسکوربیک اسید) پایدارتر است. اگر روی پوست خود هرگونه زخم، آفتاب سوختگی، آسیب یا عفونتی مشاهده کردید، لایه برداری نکنید. بعد از تمیز کردن صورت ، این ماسک را روی صورت خود قرار داده و لبه ماسک را طوری تنظیم کنید که روی صورت شما قرار بگیرد. ژل لایه بردار آردن سبوما با نفوذ پذیری بالای خود، از التهابات پوستی جلوگیری می کند و با باز نمودن منافذ بسته پوست به نابود کردن چربی اضافی پوست کمک می کند و با این امر از بروز آکنه های مجدد جلوگیری می کند.

خواندن  شایعه، دروغ و ورق سقف

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *