اصلاح طلبان از «خوب کار» اصولگرایان مزاحم نخواهند شد

[ad_1]

دبیرکل حزب ملت ایران گفت: ما اصلاح طلبان از اینکه اصولگرایان به توافق خوبی برسند ناراحت نیستیم و قبلا هم گفته بودیم اگر اتحاد کمک کند این اتفاق می افتد که کشور خارج می شود. شرایط فعلی و مردم خوشحال خواهند شد.”

احمد حکیمی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ایران، اظهار کرد: با توجه به آنچه در مذاکرات منتشر شده و در اختیار رسانه ها قرار گرفته، به نظر می رسد مذاکرات این روزها مثبت تر است. و این ممکن است نشانه ای از دستیابی به توافق باشد.

وی افزود: البته باید توجه داشت که تا زمانی که سند نهایی منتشر نشود، نمی توان نتیجه مذاکرات را قضاوت یا تحلیل کرد. اما همین که روند مذاکره مثبت شود، می تواند نشانه خوبی باشد.

دبیرکل حزب اراده مردم با تاکید بر اینکه توجه به منافع ملی و رفع تحریم ها مهم است، خاطرنشان کرد: مهم این است که تیم مذاکره کننده ایرانی منافع مردم و ملت را در نظر گرفته و برای رفع تحریم ها تلاش کند. آنها باید زندگی مردم را تحت تأثیر قرار دهند.

خواندن  خرید ترازوی دیجیتال شیشه ای مخصوص وزن کردن جنس اصل

حکیمی پور ادامه داد: اینکه طرفین به توافقی که لازم است می رسند یا خیر، به موقع مشخص می شود. امیدواریم اینگونه باشد و در متن نهایی منافع ملی در نظر گرفته شود و متن خوبی از هر نظر ارائه شود.

دبیرکل حزب اراده ملت ادامه داد: روزگاری همین دوستانی که الان در تیم مذاکره هستند انتقاداتی نسبت به تیم قبلی داشتند و انواع مهارت ها را به آنها می دادند اما الان که سر کار هستند. آنها می بینند که مذاکره آسان و مثمر ثمر نیست، ممکن است طرفین در موقعیتی باشند که به نحوی به خواسته های مشروع خود برسند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: ما اصلاح طلبان نه از اینکه اصولگرایان به توافق خوبی برسند ناراحت هستیم و نه نگران این هستیم که توافق فعلی به چه کسی و به چه چیزی ختم شود. حتی قبل از انتخابات هم می گفتیم اگر اتحاد کمک کند، این اتفاق می افتد که کشور از این وضعیت خارج می شود و مردم خوشحال می شوند.

خواندن  نحوه عملکرد انواع صفحه برش (3)

حکیمی پور در پایان تصریح کرد: اتفاقات چند سال اخیر بیش از پیش نشان داده است که هر کشوری به دنبال منافع خود است. از آنجایی که درگیری اصلی ما با آمریکاست، بهتر است به جایی برسیم که با خود آن کشور برای حل مشکلات و بهبود شرایط مذاکره کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *