تشریفات و هزینه ها را کاهش دهید

[ad_1]

بازدیدهای رئیس دادگستری تا حد امکان بدون اعمال پروتکل های متعارف در حوزه های رسانه ای، تشریفات و حفاظت انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه دادگستری، با توجه به تاکید حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای مبنی بر مدیریت هزینه و صرفه جویی در هزینه ها در تمامی دستگاه ها به ویژه قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری در حکمی به «مرکز رسانه دادگستری، اداره کل تشریفات و واحد حفاظت قضایی، بر کاهش و به حداقل رساندن هزینه ها و تشریفات در برنامه های مرتبط با رئیس قوه قضائیه تاکید کردند.

بر این اساس رئیس قوه قضائیه گروه های مذکور را موظف کرد با کاهش هزینه ها و هزینه ها در اقدامات و برنامه های خود تلاش کنند تا بازدهی مناسبی داشته باشند.

رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بخشی به دلیل تحریم ها و بخشی به دلیل ضعف مدیریتی گفت: امروز قوه قضاییه، مجلس و دولت کارهای پرهزینه ای انجام می دهند. . مدیریت اصلاحات؛ یک نیاز اجتناب ناپذیر وجود دارد که به دلیل برخی تنگناها باید شیوه کار خود را اصلاح کنیم و مدیریت ما با سال های گذشته متفاوت است.

خواندن  منظور از طراحی سایت چیست؟

رئیس کل دادگستری با بیان مثال هایی در این زمینه گفت: اگر مسئولی از 4 سال پیش برای حفاظت و تشریفات هزینه های اضافی، محل سکونت یا دفتر خود داشت، باید این رویکرد تغییر کند و دیگر شاهد «برج» نباشیم. اگر تاکنون ده دستگاه خودرو در یک خودرو استفاده شده و امکان ردیابی 6 خودرو وجود داشته باشد، باید از هزینه های ساختمان ها، تشریفات و سازمان ها کاسته شود.

وی در همین راستا خطاب به مرکز رسانه دادگستری، اداره کل تشریفات و یگان حفاظت برای کاهش هزینه ها و تشریفات در برنامه های رئیس دادگستری و تا حد امکان خواستار شد.

بر این اساس، سفر اخیر حجت الاسلام و المسلمین محسنی عینی به استان اصفهان بدون تشریفات بود، بنابراین رئیس کل دادگستری بدون همراهی اعضای شورای عالی قضایی و حتی سران و مقامات ریاست جمهوری با پرواز عمومی به اصفهان رفت. استقبال معمول مقامات عالی رتبه در اصفهان.

گفتنی است با توجه به دستور اخیر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای مبنی بر مدیریت و کاهش هزینه ها در قوه قضائیه، حضور زین در رأس قوه قضائیه تا حد امکان بدون اعمال پروتکل های معمول در حوزه انجام می شود. حفاظت ، رسانه ها و مراسم.

خواندن  خرید میزناهارخوری از دم قسط

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *