صلح و آشتی در صورت انتقام پس از 19 سال

[ad_1]

زندانی محکوم به قصاص پس از 19 سال با پیگیری مستقیم رئیس قاضی هرمزگان و با رضایت اولیای دم آزاد شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با عید سعید فطر و به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع)، زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۹ سال حبس با پیگیری مستقیم رئیس قاضی هرمزگان از زندان آزاد شد. و رضایت پدر و مادرش.

رئیس قاضی استان هرمزگان در خصوص جزییات این خبر اظهار داشت: 19 سال است که شورای حل اختلاف زندان مرکزی بندرعباس جلسات مستمری را برای کسب رضایت اولیای دم تشکیل می دهد که در نتیجه سه نفر از اعضای خانواده مقتول موافقت کردند اما سایرین مردم حاضر به سازش نشدند.

مجتبی قهرمانی اظهار داشت: با توجه به سن و شرایط خاص محکوم علیه، این موضوع با ورود مستقیم دادگستری استان و احضار ولی دم پس از چندین ساعت مذاکره حضوری، در نهایت منجر به صلح و سازش شد. ولادت با سعادت حضرت علی (ع) چغندرها در این مراسم عفو انتقام خود را اعلام کردند.

خواندن  خرید مبل راحتی اقساط

وی گفت: این زندانی از زمان دستگیری در 19 سال گذشته ملاقاتی نداشته است، اما علیرغم اینکه در ماده 429 قانون مجازات اسلامی در چنین مواردی قرار وثیقه پیش بینی شده است، حتی حق تودیع وثیقه، وثیقه و قرار وثیقه را دارد. و اکنون از سوی انجمن حمایت از زندانیان برای پرداخت هزینه ایاب و ذهاب کمک شده است تا پس از عزیمت به زادگاهش هر چه زودتر به آغوش خانواده بازگردد. .

رئیس قاضی استان هرمزگان نیز عفو اولیای دم در این پرونده را اقدامی ستودنی دانست و خداوند متعال را در اقامه حیات امیرالمومنین علی (ع) خشنود و از زحمات آنان در این اقدام مهم تشکر کرد.

وی در پایان به تاکید و نگاه ویژه مدیران قوه قضائیه به لزوم تلاش برای تعیین تکلیف محکومان مسن در موارد قصاص و به حداکثر رساندن ظرفیت مردم، تأثیرگذاران و علمای دین برای بخشش والدین خود اشاره کرد. ، خاطرنشان کرد: ایجاد صلح و سازش و اصلاح گوهر یکی از برجسته ترین آموزه ها و توصیه های دینی سالمندان است و اگر روحیه گذشت و برادری مبنای عمل افراد قرار گیرد، قطعا امنیت روانی و نهادینه شدن را ارتقا می دهد. اخلاق و معنویت در جامعه

خواندن  آصفری: مجلس با هرگونه افزایش تعرفه خدمات پزشکی مخالف است

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *