اضافه شدن دو پهپاد جدید به ناوگان نیروهای مسلح

[ad_1]

با حضور امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان نیروهای مسلح، دستاوردهای این سازمان در حوزه پهپادهای بدون سرنشین بیان شد. ارائه می شوند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه دستاوردهای سازمان صنعت هوایی در حوزه پهپاد، ضمن حضور در این اجتماع، ایام الله دهه مبارک فجر و رجب را تبریک گفت و همچنین وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت دفاعی به دانشمند شکنجه دیده دکتر محسن فخری زاده در سخنانی گفت: بدون شک صنعت پهپاد یکی از نقاط قابل اعتماد در افزایش اقتدار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نزدیک به 4 دهه از شکل گیری این صنعت بومی در مجموعه صنایع هوایی وزارت دفاع می گذرد، تصریح کرد: امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ) تبلور و شکوفایی صنعت پهپاد و ظهور دستاوردهای عملیاتی جدید در این مجموعه.

خواندن  رول لیبل حرارتی ارزان قیمت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پهپاد یکی از ارکان کلیدی توان رزمی و عملیاتی نیروهای مسلح در افق های خارج از مرزهای جمهوری اسلامی است، گفت. باید با اتکال به خداوند متعال و با تدبیر و اراده و تلاش روزافزون در اعتلای این صنعت و عرضه محصولات جدید کوشا باشیم.

اضافه شدن دو پهپاد جدید به ناوگان نیروهای مسلح

سردار سرتیپ محمدرضا آشتیانی با اشاره به روندهای جهانی و درگیری های منطقه ای و نسل های مختلف تسلیحات و تجهیزات افزود: امروزه نقش پهپادها در صحنه های جنگ، ماموریت های مختلف اطلاعاتی و عملیاتی از جمله تجسسی، اپتیکی و تشخیص سیگنال است. ، جنگ ، جنگل و غیره غیر قابل انکار است و این محصول استراتژیک به عنوان یکی از سیستم های اصلی در تمامی صحنه های زمینی، هوایی، دریایی و … نقشی کاربردی و کلیدی دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ارائه پهپادهای پیشرفته بدون سرنشین در نمایشگاه دستاوردهای پهپاد، گفت: ورود به تولید نسل های بسیار پیشرفته هواپیماهای بدون سرنشین سنگ بنای عزم وزارت دفاع است. و محکومیت ها و حمایت از نیروهای مسلح و تحقق شعارها.

خواندن  منظور از طراحی سایت چیست؟

وی با قدردانی از دانشمندان و کارکنان صنعت دفاعی، شبکه های همکار و تمامی کسانی که در این دستاورد بزرگ ملی سهیم بوده اند، گفت: انتظارات از صنعت پهپاد، توانمندی ها و ماموریت آن بالاتر از آن چیزی است که تاکنون محقق شده است. در دوره کنونی قصد داریم این محصول بسیار استراتژیک و قابل اعتماد را به عنوان یکی از ارکان مهم دفاع هوشمند، برتر و قابل اعتماد در میادین مختلف نبرد، توسعه توانمندی ها، انواع ماموریت ها و تنوع استفاده از پهپاد در نیروهای مسلح و کشورهای دوست توسعه دهیم. به ما اجازه دهید.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *