باید تدابیری اتخاذ شود تا از حدس و گمان در زمینه املاک دانشگاه جلوگیری شود

[ad_1]

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح نظارت میدانی خود از شهر پردیس از تداوم تجهیز کامل بیمارستان الغدیر، ایجاد بازارچه ها و مراکز تجاری و اتخاذ تدابیر برای جلوگیری از میانجی گری مسکن در این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در تشریح پایش میدانی خود از شهرستان پردیس گفت: پس از پایش میدانی روز گذشته حوزه انتخابیه با حضور در شهرستان پردیس، در دیدار با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، مدیر پردیس. بنگاه مدنی و همچنین معاون امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی به منظور بررسی و پایش مشکلات و مسائل اصلی شهرستان از جمله کمبود جمعیت، فرهنگی، امنیتی و… در دفتر اقامه نماز برگزار شد. مسائل اجتماعی و مسکن پاره وقت

وی ادامه داد: در این جلسه پس از شنیدن گزارشات مسئولان شهرستان و بازدید میدانی از بخشهای مختلف پردیس از جمله بیمارستان الغدیر، امام خمینی(ره)، فازهای 5 و 8 شهر و کارگاه شرکت عمران و گفتگو با مردم، تصمیماتی اتخاذ شد. برای حل مشکلات ساخته شده اند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: از این رو مقرر شد 12 هزار واحد باقیمانده پردیس به شرکت عمران اختصاص یابد و 9 هزار واحد نیز تا پایان شهریور ماه سال آینده و 3 هزار واحد نیز تا پایان شهریور سال آینده به شهروندان واگذار شود. پایان سال 1401 در شهر پردیس که میراث ناکافی اشتغال در سال های گذشته و بی توجهی وزیر سابق به مسکن مهر است.

خواندن  تایید قصاص پسری که عروسی پدرش را به خون کشید

خضریان در ادامه افزود: ساخت واحدهای مسکونی بدون تامین امکانات اجتماعی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی لازم برای شهر جدید، مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است. در این راستا مقرر شد تا پایان سال 1401 با توجه به نیاز به تامین مسجد و مدرسه در محوطه دانشگاه، پروژه 14 مسجد و 14 مدرسه تکمیل و به بهره برداری برسد. همچنین احداث بازارچه های ضروری و احداث مراکز تجاری که پاسخگوی نیاز مردم باشد در دستور کار قرار دارد و تا زمان تحقق این امر، شرکت ساختمانی متعهد شده است با تامین سرپناه در محله های مختلف محل سکونت، وسایل مورد نیاز خود را تامین کند. مردم باید بتوانند خریدهای روزانه خود را انجام دهند.

خضریان افزود: از آنجایی که بیمارستان الغدیر از تابستان فعالیت های بالینی و درمان سرپایی را آغاز کرده است، اما هنوز بخش بستری آن فعال نشده است. مقرر شد مجمع نمایندگان استان تهران برای تجهیز کامل بیمارستان و تامین کادر درمانی نظارت و مکاتبات لازم را با وزارت بهداشت داشته باشد، اما تصمیماتی برای راه اندازی بخش دیالیز و ضبط در این بیمارستان گرفته شد. موسسه، نهاد. بیمارستان

خواندن  صباغیان بافقی: شعار همه ساله خارج از شعار و سخنان مسئولان اجرایی شود.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات استانداری و شرکت عمران پردیس، حدود 3 هزار واحد خالی در شهر پردیس ساخته شده است که متاسفانه به بازاری برای سفته بازی و افزایش قیمت اجاره و فروش تبدیل شده است، در حالی که قرار بود این واحدها ساخته شوند. در اختیار افراد قرار گیرد.» باید جانمایی شود، اما کارکرد اصلی خود را از دست داد، در این راستا مقرر شد دفتر استانداری و شرکت ساخت پردیس فهرستی از این منازل و همچنین قانون تهیه کنند. مالیات بر خانه های خالی در این خانه ها اعمال خواهد شد. البته مقرر شد شورای امنیت درباره گمانه زنی ها در این زمینه تصمیمات قانونی بگیرد تا از ادامه این روند جلوگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: در بازدید میدانی از شهرک امام خمینی (ره) در شرق شهر پردیس متوجه شدیم که بین اهالی شهر و شرکت عمران پردیس اختلافاتی وجود دارد. زمینه اسناد املاک و مستغلات که طی دو هفته آینده مقرر شد جلسه ای با حضور نمایندگان شهروندان و شرکت های ساختمانی برای دستیابی به راهکارهای قانونی مشترک بین طرفین برای حل مشکل برگزار شود ضمن اینکه فاز 11 شهر پردیس با وجود جمعیت 35 هزار نفری فاقد امکانات اولیه است در این راستا مقرر شد شرکت ساختمانی پردیس به منظور تامین مطالب اولیه شهروندان، برنامه اقدام خود را در اسرع وقت به استاندار و مجلس شورای ملی ارائه کند تا این شرکت افتتاحیه خود را انجام دهد. دست به خدمت رسانی به مردم در بودجه و اخذ مجوزهای لازم می شود.

خواندن  ارتباط با اروپا و مسیر ترانزیتی از دلایل اهمیت قفقاز برای ایران است

وی افزود: با توجه به موضوع مصلی پردیس برای نماز جمعه، از آنجایی که نقشه شهر پردیس در جای مناسبی قرار نداشت، بنا شد برنامه ریزی های لازم بین شرکت عمران پردیس و دفتر امام جمعه انجام شود. برای ایمن کردن یک مکان و مسجدی برای نماز جمعه بسازند.

عضوهیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در خصوص عدم وجود پالایشگاه گفت: با توجه به گزارشات مسئولین شهرستان در مورد پالایشگاه پردیس و با توجه به اینکه جمعیت پردیس در حال افزایش است. مقرر شد در اسرع وقت عملیات احداث تصفیه خانه به اتمام برسد و مقرر شد مجمع نمایندگان استان تهران با وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان تهران به این موضوع رسیدگی کنند تا ساخت و ساز و تجهیز برطرف شود. تصفیه خانه

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *