مهلت تعیین تکلیف دادستان خودروهای مستقر در شیراز

[ad_1]

ایسنا/ فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس یک هفته مهلت داد تا وضعیت خودروهای انبار شده در انبار کارخانه ایرانخودرو شیراز مشخص شود.

سید مصطفی بحرینی روز شنبه 18 بهمن ماه در بازدید سرزده از انبار کارخانه ایران خودرو در شیراز دستور تعیین تکلیف خودروی دپو و استیفای حقوق مشتریان را صادر کرد.

بحرینی با صدور دستوراتی به نمایندگان سازمان صمت و دفاتر دولتی سازمان زندان و بازرسی بر لزوم رسیدگی به احقاق حقوق مشتریان تاکید کرد و گفت: مدیران این مجموعه و شرکت مربوطه باید پاسخگو باشند.

وی گفت: دادسرا بر اساس تعهدات قانونی خود در هر موردی که حقوق مردم تضییع شده، سلامت انسان، ترافیک شهری و جاده ای و تامین مایحتاج و کالاهای مصرفی انجام شده است، وارد عمل می شود.

بحرینی با تاکید بر اینکه دادستانی بر حفظ حقوق عامه اصرار دارد، یک هفته مهلت داد تا تکلیف خودرو در انبار ایرانخودرو شیراز مشخص شود.

خواندن  معرفی یخچال شیشه ای 5 فوت

وی تصریح کرد: اداره کل اصلاح و تربیت استان مسائل مالی و کمبودها در تهیه و توزیع کالا، قصور، انباشت و امتناع از فروش را بررسی و در صورت قصور نسبت به اجرای مقررات اقدام قانونی خواهد کرد. .

دادستان شیراز همچنین از بازرسی استانداری فارس خواست تا نسبت به قصور و قصور احتمالی مدیران در رابطه با خرید بی رویه قطعات رسیدگی و از اقدامات کارکنان این واحد تولیدی و شرکت مورد نظر منصرف شود.

بحرین همچنین بر توجه قوه قضائیه و حمایت از تولید و صنعت و تلاش برای رونق و بهبود تولید و رفع مشکلات تاکید کرد و افزود: درآمدها و منافع حاصل از رونق تولید، صنعت و سرمایه گذاری باید به دست مردم برسد و مدیران حرکت صنعت باید رهبری کنند. در صیانت از حقوق عمومی و رعایت حقوق مصرف کننده و قوه قضائیه با در دستور کار قرار دادن حمایت قضایی از تولیدکنندگان، به حفظ حقوق مردم نیز با حساسیت اهتمام می ورزد.

خواندن  بلینکن: روسیه در تلاش برای بازگرداندن نظم است

فرصت یک هفته ای برای تعیین تکلیف دپوی خودرو در شیراز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *