به سرمایه گذاران توصیه می کنیم با جهاددانشگاهی همکاری کنند

[ad_1]

ایسنا/ فارس رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی های بالای جهاددانشگاهی گفت: به همه سرمایه گذاران پیشنهاد می کنیم با مشارکت جهاددانشگاهی کار خود را انجام دهند.

محمدجواد عسکری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از مسائل جدی جوامع بشری بحث امنیت غذایی است، گفت: امنیت غذایی با امنیت ملی مرتبط است و به همین دلیل به آن توجه ویژه داریم.

وی افزود: قطعا برای داشتن یک جامع سالم، پویا، فعال و ایده آل باید موضوع تغذیه انسان مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که هرچه رشد کنیم از ظرفیت و فناوری روز بهره مند خواهیم شد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با بیان اینکه خوشبختانه جهاد دانشگاهی در کشور توانست بر اساس رسالت خود نقش آفرینی کند و در موضوعات مختلف از جمله ژنتیک فعالیت های ارزنده ای انجام دهد، ادامه داد: کشت نوین گل و … صنایع زینتی، توسعه فضای دامداری و تولید پروتئین های سفید و قرمز حرکت های خوبی انجام داده است و ما در مجلس شورای اسلامی با تمام ظرفیت ها و امکانات خود از جهاد دانشگاهی حمایت خواهیم کرد.

خواندن  الزام سازمان برنامه و بودجه برای تامین مالی دانش‌بنیان‌هایی که تعهد کاری با دولتی‌ها دارند

عسگری با بیان اینکه در بودجه سال 1401 بودجه خوبی برای پژوهش جهاد دانشگاهی متناسب با ماموریت هایشان در نظر گرفته شده است تا بتوانند با مشوق ها ایفای نقش کنند.

وی گفت: تاکنون در مجموعه جهاددانشگاهی اتفاقات خوبی رخ داده که موسسه رویان نمونه بارز آن است و در مجامع بین المللی در حوزه پژوهشی و علمی تاثیرات ارزنده ای داشته است. و معتقدند جهاد دانشگاهی باید از هر جهت تقویت شود.

نماینده مردم داراب و زرینودشت در مجلس با اشاره به آغاز طرح فناورانه تولید اسانس کامل از گل در شهرستان داراب، گفت: متاسفانه در بحث محمدی نتوانستیم ظرفیت سازی کنیم. اسانس گل و ما بر فروش نظارت داشتیم. کشاورزی مجلس این است که همه ظرفیت ها را برای جلوگیری از خام فروشی در بحث گل محمدی و سایر محصولات فراهم کند چرا که ارز و اشتغال خوبی داریم و در بازارهای منطقه ای و بین المللی حرفی برای گفتن داریم.

خواندن  انواع گاغذ لیبل چاپی

عسگری خاطرنشان کرد: از ظرفیت ها حمایت و کمک می کنیم چرا که ظرفیت های خوبی در شهرستان داراب وجود دارد و به همه سرمایه گذاران پیشنهاد می کنیم با مشارکت جهاد دانشگاهی تلاش کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *