سپهبد صفوی: حضور مردم شورش های دشمن را خنثی کرد

[ad_1]

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا مهمترین اقدام در پیشگیری از مضرات مواد مخدر را تبیین جهاد برای عموم مردم و ارتقای مهارت های جامعه در مقابله با مضرات مواد مخدر عنوان کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر را به ستاد مبارزه با مواد مخدر دعوت کرد. حمایت از انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) با حمایت مردم در انقلاب و جنگ پیروز شد و بعد از انقلاب در اغتشاشات. اتفاقی که افتاد، حضور مردم شورش ها را خاموش کرد و سرکوب کرد.

وی افزود: انقلاب ما یک مکتب و انقلاب مردمی است و پرتکرارترین کلمه امام خمینی (ره) در سخنانشان عبارت مردم بود و بعد از امام خمینی (ره) بزرگترین غم و اندوه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) بود. خامنه ای (مد حالت مردم است.”

سپهبد صفوی سپس انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب فرانسه، انقلاب بلشویکی روسیه و انقلاب کمونیستی چین مقایسه کرد و گفت: مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها مشارکت انسانی، هندسه و چارچوب و اخلاق و عملکرد رهبران آنهاست. و پایبندی به ارزشها و عدم انحراف از مبانی انقلاب.

خواندن  کر درایر چیست ؟

سرلشکر صفوی افزود: باید برای مردم ارزش قائل شویم و مشکلات آنها را درک و حل کنیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دوم سخنان خود با اشاره به تأثیر مخرب مواد مخدر بر سلامت، اقتصاد و امنیت گفت:
مواد مخدر صنعتی و سنتی تهدیدی جدی برای سلامت و نشاط جامعه – حفظ بنیان خانواده های ایرانی – اقتصاد خانواده و اقتصاد ملی، اشتغال و تولید و جلوگیری از پیشرفت ملت و کشور عزیزمان است. کرونا، ما باید با قاطعیت ملی با موضوع مواد مخدر برخورد کنیم.

مشاور مقام معظم رهبری قبل از تهدید مواد مخدر چه باید کرد؟ وی گفت: در سطح جهانی، دولت های آسیب پذیر غربی، شرقی و منطقه ای باید ائتلافی جهانی و منطقه ای برای نابودی مراکز و منابع کشت مواد مخدر تشکیل دهند.

وی افزود: متأسفانه آمریکایی ها در زمان اشغال افغانستان نه تنها امنیت و اقتصاد را برای افغانستان به ارمغان نیاوردند، بلکه تولید و تولید مواد مخدر را 50 برابر کردند.

سرلشکر صفوی افزود: سرکوب و انهدام شبکه های مافیایی مواد مخدر نیازمند شبکه های اطلاعاتی و عملیاتی و ائتلاف بین المللی است.

خواندن  نابودی بیش از 500 تن ذرت فاسد پس از هفت سال عدم اطمینان

سرلشکر صفوی با اشاره به لزوم درک مشترک بعد داخلی در مبارزه با مواد مخدر گفت: تفاهم مشترک قوای سه گانه و نیروهای مسلح در مورد خطرات و تهدید فراگیر مواد مخدر که جوانان و امنیت ملی و آینده را هدف قرار می دهد. توسعه.» شکل گیری و تعهد ملی ملت، دولت و نیروها برای ایجاد مراقبت و حساسیت مستمر برای مشارکت همه دستگاه ها در امر پیشگیری ضروری است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: مهمترین اقدام در پیشگیری از آثار زیانبار مواد مخدر، تبیین جهاد برای عموم مردم است. و وزارت بهداشت از 4 میلیون دانشجو استفاده می کند.

سرلشکر صفوی ظرفیت های بخش ها و کارگاه های خصوصی و دولتی و به ویژه خانواده را در پیشگیری از آسیب های مواد مخدر موثر دانست و ظرفیت رسانه ها به ویژه شبکه های اطلاع رسانی و مجازی را در جهاد تبیینی تشریح کرد.

وی با اشاره به لزوم اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، لزوم به روز رسانی قانون مبارزه با مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی را ضروری دانست و با اشاره به نقش جامعه جهانی در مسئولیت خود گفت: ایران در مبارزه جهانی با مواد مخدر وجود دارد و دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) باید مسئولیت های بین المللی خود را برای لغو تحریم های ایالات متحده بر تجهیزات مبارزه با مواد مخدر انجام دهد.

خواندن  یاوری: سپاهان جای ترسوها نیست/ شاید تقویت کادر فنی به نویدکیا کمک کند

سرلشکر صفوی با اشاره به لزوم ایفای نقش موثر کشورهای همسایه در مبارزه با مواد مخدر افزود: همسایگان شرقی ایران باید در تخریب حوزه مواد مخدر و ترانزیت مواد مخدر نقش موثری داشته باشند و به مسئولیت خود عمل کنند.

وی با اشاره به لزوم منطقی سازی رسانه ها در راستای ارتقای آگاهی و مهارت جامعه در برابر آسیب های مواد مخدر، گفت: لازم است رسانه ها برای ارتقای آگاهی و مهارت و دانش آحاد جامعه در برابر آسیب ها، عوارض و پیامدها، عقلانی شوند. به طور مداوم.

سرلشکر صفوی تقویت دیپلماسی منطقه ای و بین المللی را یکی دیگر از راهکارهای مقابله با مواد مخدر دانست و گفت: تقویت دیپلماسی منطقه ای و بین المللی به منظور مطالبه نقش و مسئولیت مشترک در مبارزه با مواد مخدر بسیار موثر است و ایران باید فعال باشد. دیپلماسی با کشورها در این زمینه.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *