پیرموذن: دارو، پفک نیست که افزایش نجومی قیمت آن اهمیتی نداشته باشد

[ad_1]

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران و ایرانیان باید اولویت عموم صاحب‌منصبان باشد، تاکید کرد:
نمایندگان در تعامل با دولت و با فراخواندن تمامی دیدگاه‌های متفاوت علمی صاحب‌نظران، بودجه مطلوب ملت را تصویب کنند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا، با ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس در بررسی لایحه بودجه سال آینده اظهار کرد: بی‌تردید بررسی دقیق و عالمانه لایحه بودجه سالانه و تصویب آن، مهم‌ترین و خطیرترین وظیفه نمایندگان مجلس است، اما آنچه این روزها از عملکرد کمسیون تلفیق و اظهارات پراکنده برخی از نمایندگان به گوش ملت می‌رسد خلق پول و افزایش بی‌رویه مالیات و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و مواردی از این دست است.

وی با تاکید بر اینکه درصورت تصویب نهایی این موارد در سال آتی فقرا فقیرتر و غنی‌ها، پولدارتر می‌شوند، تصریح کرد: آثار زیان‌بار و خسران‌آور خلق پول و افزایش لجام‌گسیخته نقدینگی و تورم و گرانی، اقشار متوسط و ضعیف جامعه را با مشکلات متعدد معیشتی مواجه می‌کند و در تنگنای فقر و فساد قرار می‌دهد.

خواندن  سایت گلاس ­های کستل چه کاربرد هایی

نماینده سابق مجلس ادامه داد: اگر ارز دارو، نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی حذف شود، اقشار آسیب‌پذیر جامعه تاب فشارهای زندگی را نخواهند آورد. بی‌شک با تعامل عزتمندانه با دنیا و افزایش ثروت ملی و صادرات و اقتصاد مولد می‌توان عالمانه اقتصاد بیمار کشور را جراحی کرد.

پیرموذن با بیان اینکه دارو، پفک نیست که افزایش نجومی قیمت آن اهمیتی نداشته باشد، تصریح کرد: این شرایط منجر می‌شود که رنج بیمار و بیمارداران بیشتر شود یا شرمندگی مردم برای ناتوانی در تامین نان سفره‌هایشان افزایش یابد و وظیفه دولت و مجلس همین است که اجازه بروز چنین اوضاعی را تحت هیچ شرایطی ندهد.

وی افزود: امیدوارم نمایندگان ملت به شکلی عالمانه و با بهادادن به ارتباط موثر با دنیا و افزایش ثروت ملی، فارغ از شعارها به داد ملت برسند؛ همانطور که اقصاد مولد آلمان و ژاپن با بهادادن به اقتصاد مولد و به‌روز از زیر خروارها خرابه جنگی بیرون آمدند و رشد کردند.

خواندن  خرید مبل تختخواب شو دسته دوم

نماینده سابق مجلس در پایان اظهار امیدواری کرد: اگر چنین عمل کنیم ایران رشید اسلامی هم با بهادادن به اقتصاد مولد و رشد اقتصادی، افزایش کیفیت زندگی ایرانیان را شاهد خواهد بود. بنابراین نمایندگان بیش از پیش در تعامل با دولت و با فراخواندن تمامی دیدگاه‌های متفاوت علمی صاحب‌نظران،  بودجه مطلوب ملت را تصویب کنند. امروز اقتصاد ایران و ایرانی باید اولویت عموم صاحب‌منصبان باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *