صدیقی: دهه فجر مثل عاشورا و غدیر است

[ad_1]

امام جمعه موقت تهران گفت: دهه فجر مثل عاشورا و غدیر است و باید همه ساله مردم این جشن پیروزی را تکرار کنند تا این جریان فکری عمیق تاریخی به نسل‌های بعد نیز منتقل شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه نماز جمعه امروز تهران با تهنیت  فرارسیدن ماه رجب و تسلیت یاد آیت الله صافی گلپایگانی اظهار کرد: اکثر خواسته‌های دست خودمان است. وبال گردنمان است. اولویت این است که ول نباشیم. خلقت برای بندگی است. مسئولین ادارات باید خودش را بنده خدا بداند. سیاست مداران ما ارتباطات بین‌المللی را بر اساس مبانی دینی تنظیم کنند. پدر و مادر هم باید سبک زندگی را از خدا بگیرد.

امام جمعه موقت تهران با تبریک  فرارسیدن دهه فجر گفت: دهه فجر استفاده از ذخیره تمام نشدنی انقلاب اسلامی است. دهه فجر مثل عاشورا و غدیر است و باید همه ساله مردم این جشن پیروزی را تکرار کنند تا این جریان فکری عمیق تاریخی به نسل‌های بعد نیز منتقل شود.

خواندن  مت سی ان سی، MAT CNC (2)

خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: خودمان نیز با تکرار روایتی درست از انقلاب اسلامی تنبه پیدا می‌کنیم؛ یاد امام، شهدا، جبهه، دفاع جانانه مردم در خطرات و مناسبات مختلف همان یاد خداست که ما را انقلاب را به‌روز نگه می‌دارد.

ادامه دارد…

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *