اختصاص اعتباراتی به بنیاد شهید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس گفت که اعتبارات به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی اختصاص پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، رحیم زارع در تشریح آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: در راستای اجرای ماده (۶۶) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شهریه بگیر مجاز نیستند به دلیل عدم پرداخت هزینه شهریه، از ثبت‌نام، شرکت در امتحانات و یا ارائه مدرک تحصیلی مشمولان این ماده خودداری کنند.

زارع ادامه داد: همچنین به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یکپارچه‌سازی حکمرانی در ترویج و گسترش مفهوم ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت به عنوان سبک زندگی فاخر و مشارکت دستگاه‌ها در این امر خطیر، کلیه دستگاه‌ها مکلف شدند حداقل یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را به استثنای فصل (۱) و( ۶) برای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران مطابق دستورالعمل اجرایی که توسط شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهیه و ابلاغ کنند، هزینه نمایند. ۳۰ درصد از منابع این بند به بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یافته تا به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی هزینه کند.

خواندن  6 روش براي حذف برچسب ها و برچسب هاي محصول

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس اظهار کرد: خزانه داری کل کشور موظف شد سهم شهرداری‌ها و دهیاری های کشور از محل ماده (۲۳) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۸ اسفند ماه سال ۸۹ با اصلاحات و الحاقات بعدی را هر ماه به حساب تمرکز وجوه وزارت کشور نزد خزانه داری کل کشور واریز کند و وزارت کشور نیز موظف خواهد بود، جرایم وصولی هر استان را میان شهرداری‌ها و دهیاری‌های همان استان و براساس شاخص جمعیت توزیع و حداکثر تا پانزدهم ماه بعد به حساب آنها واریز کند.

انتهای پیام

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *