چاپ لیبل با قیمت شگفت انگیز+بهترین کیفیت

چاپ لیبل با قیمت شگفت انگیز+بهترین کیفیت
لیبل چاپی رول  پس فقط کافیست مشخصات لیبل مورد نظر خود را ارائه دهید تا به بهترین شکل ممکن آن را چاپ کنیم. در این روش چاپ، سطح مورد نظر که قرار است عمل چاپ بر روی آن صورت لیبل چاپی لباس گیرد به صورت مستقیم با فرم چاپی برخورد می کند و در روش هایی که چاپ مستقیم بر روی آنها انجام می شود عبارت اند از : طلاکوب، کلیشه، فلکسو و … این برچسب نیز از پلی استر با چسب قوی ساخته شده و دوام مناسبی دارد. به طور کلی برچسب های کاغذی در دو نوع چسب هات ملت و آکرونال موجود می باشد. ساک دستی نایلونی به دو صورت نايلون و نايکس با انواع چاپ به صورت سيلک ، فلکسو ، سيلندر مرکز ، هليو ارائه ميگردد .لازم به ذکر است مواد اوليه نایلون تبلیغاتی ( ساک دستی نایلونی ) 100% خارجي است و جنس نايلکس کمي نازکتر و خشک تر از جنس نايلون ميباشد . در حال حاضر امکان سفارش چاپ لیبل به صورت رول میسر نیست و برای سفارش چاپ برچسب کاغذی، با توجه به این که چاپ لیبل کاغذی به صورت شیت و صفحه ای صورت می گیرد بهتر است تیراژ خود را بالا ببرید تا قیمت تمام شده مناسب تر شود.

سفارش لیبل چاپی

لیبل زن چاپی  برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. چاپ روی شبرنگ با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در کمترین زمان در شبکه چاپ صورت میگیرد. روش چاپ لیبل بهصورت دیجیتال برای مشتریانی که به دنبال برچسبهایی با سرعت تولید و کیفیت بالا هستند؛ مناسب است. در واقع دو کیفیت چاپ بصورت استاندارد برای پرینترهای لیبل زن وجود دارد. همچنین در لیبل های دیجیتالی میتوان از بارکدهای دو بعدی و چیپ های RFID استفاده کرد که هم اطلاعات ضروری درباره ی دارو را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند و هم قابلیت پیگیری و بازیابی را در محصول ایجاد میکنند. همچنین در مواردی که نیاز است تا در تاریکی و نور کم، لیبل و پیغام اضطراری دیده شود، از این لیبل استفاده میشود. صفحات چاپی که تصویر را بر روی لیبل چاپ می کنند، گرانتر از صفحات چاپ افست هستند.از طرف دیگر، می توانید از آنها برای سفارشات تکراری استفاده کنید، در حالی که در افست شما همیشه نیاز به ساخت صفحات جدید دارید، همچنین برای کارهای تکراری. فلکسوگرافی روش چاپی مستقیم است به این معنی که به هنگام چاپ کلیشه آغشته به مرکب در تماس مستقیم با سطح چاپ شونده تصویر را بر روی آن منتقل میکند.
درباره ی لیبل چاپی
لیبل چاپی درواقع چاپ افست یکی از سریع ترین و دقیق ترین روش چاپ لیبل و برچسب در تیراژهای بالا است که نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا معروف است، در چاپ افست انتقال اطلاعات به صورت غیر مستقیم انجام می شود، به همین علت به ان روش غیر مستقیم نیز گفته می شود، دستگاه چاپ افست دارای سه بخش است : در ابتدا باید آنچه را که باید چاپ شود را بر روی یک صفحه فلزی به نام زینک و یا همان کلیشه منتقل کرد و بعد از آن این صفحه به گونه ای حساس می شود که فقط نوشته ها و تصویر مرکب چاپ را به خود می گیرند. لیبلهای پشت چسبدار رول دارای جنسهای مختلفی است که جلوتر به بررسی هر یک از آنها پرداخته شده است. شما میتوانید برای چاپ لیبل شبرنگ و سایر کاغذهای چسبدار دیگر به ما اعتماد کنید. نکته این است که اگر چاپخانه در آن زمان به حداکثر تعداد چاپ برای چاپ رسیده است ، می توانید از محلی به مکان دیگر ، از کوچک به بزرگ چاپ کنید و اگر می خواهید صبر کنید ، باید منتظر بمانید تا این کار انجام شود . چاپ بر روی انواع کاغذ و فیلمهای پشت چسبدار، لمینیت، هات استمپ، طلاکوب، نقره کوب و تولید لیبل های خام و سفید از دیگر خدمات قابل ارایه این مجموعه می باشد.
خرید لیبل چاپی
لیبل چاپی قیمت گذاری برچسب های امنیتی بر اساس فاکتور های مختلفی تعیین می شود. از این برچسب ها معمولا در صنایع دریایی، کانتینر ها مناطق امنیتی، پالت های چوبی و پلاستیکی، کیف های امنیتی و حفاظت از بسته بندی استفاده میشود. برای طراحی برچسب کالا باید نکات ویژه ای در نظر گرفته شود. قبل از خرید لیبل وید باید اطلاعات کاملی در جهت شناخت انواع لیبل پیدا کنید. بسته بندی باید دقیق و درست باشد و اندازه محصول را در این رابطه در نظر گرفت. به دلیل مقاومت بالای این لیبل در مواردی که محصولات در فضای باز قرار دارند، چاپ لیبل شبرنگ ریسک آسیب لیبل در برابر عوامل محیطی را کاهش میدهد. دوام و پایداری: برچسب وید بسیار با دوام است (معمولا تا یک سال) و در این مدت نباید نگران باز شدن احتمالی برچسب از کالا باشید. به گزارش خبرگزاری موج، برچسب امنیتی به لیبل هایی گفته میشود که بر اساس تپنحوه کارکرد هر یک (یکی ممکن است با خاصیت ضد جعلی جلوی کپی برداری را بگیرد و دیگری میتواند با خاصیت باطل کننده، جلوی دستکاری اطلاعات محصول را بگیرد.
لیبل چاپی چیست
لیبل شبرنگ از دسته لیبلهای امنیتی یا سکوریتی است که برای کارهای امنیتی و گارانتی اصالت کالا کاربرد دارند. این لیبل دارای چسب بسیار قوی است و هنگام کنده شدن نوشته ای با عباراتی مثل VOID یا OPEN VOID از خود به جای میگذارند. این مجموعه افتخار همکاری با شرکت ها و تولیدی های مطرح کشور در زمینه چاپ روی کاغذ پشت چسب دار و بسته بندی دارد. این برچسب وید از جنس پلی پروپیلن شفاف ساخته میشود و چسب آن نیز دارای مقاومت بالایی است. که این نوع چاپ (سلیک) دارای رنگهای اصلی چاپ و رنگهای ترکیبی و رنگ های خاص مانند طلایی و نقره ای و فلورسنت میباشد. لیبل متالایز نوعی لیبل نقره ای رنگ و از نوع پشت چسبدار است که جنسی شبیه فلز دارد و کاملا شبیه فویل های آلومینیومی است. لیبل متالایز: از لوکس ترین لیبل های موجود در صنعت چاپ با ماندگاری بسیار عالی و ظاهری بسیار شکیل، موجود در دو رنگ طلایی و نقره ای در دو نوع براق و مات.

خواندن  چرا باتری ماشین در زمستان خراب میشود؟ (4)

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *