روش فلکسوگرافی

چاپ فلکسو هر چند که در تجربیات اولیه چاپی قضاوتها چندان عاری از تعصب نبود. قابل ذکر است لیبل های کاغذی، با کیفیت و دوام و مرغوبیت بالایی در ابعاد و اشکال مختلف تولید شده و جلوهی محصول شما را دو چندان میکنند. این لیبلها دوام بالایی در مقابل در معرض فضای باز و مواد شیمیایی قرار گرفتن؛ دارند. محصولی که در بسته ¬بندی رنگی و جذاب قرار دارد و بسیار نیز خیره کننده است و یا کالایی که بستهبندی بیکیفیت و وارفتهای دارد. با بسته بندی مناسب علاوه بر اینکه دید مخاطب را نسبت به برند خود تغییر میدهید، از امنیت میوهها نیز آسوده خاطر خواهید شد. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت چاپ کارتن میتوانید به وب¬سایت مدرن طرح مراجعه کنید و یا با دستگاه چاپ فلکسو 4 رنگ کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. با توجه به تنوع طول کیسه های مصرفی در صنایع مختلف و بالا بودن قیمت رول های مصرفی، این شرکت بر آن شد تا اقدام به طراحی و ساخت سیستمی نماید که نیاز به تعویض سیلندر چاپ در دستگاه های چاپ فلکسو را مرتفع نماید. و به کلیشه های پلی مری معروف می باشد. خنک کننده : بعد از آنکه لفاف خشک شد به قسمت خنک کننده هدایت می شود تا به دمای اولیه خود بازگردد.

سفارش چاپ فلکسو

فروش دستگاه چاپ فلکسو 4 رنگ در برچسب های کاغذی پلمپ و گارانتی باید دقت شود که چسب پشت آنها از نوع آکریلیک دايمی باشد و قسمت هایی از لیبل نظیر گوشه ها میانه اضلاع و وسط آن برای جلوگیری از جدا سازی نیم تیغ شود. چاپ روی نایلون و پلاستیک با روش های مختلفی امکان پذیر است که در ادامه مطلب به معرفی چهار نمونه از پرکاربردترین آن ها می پردازیم. با پیشرفتهای تکنولوژی سلولی مانند EFLo، بسیاری از مشکلات مرکب و پلیت حل شده است؛ در فناوری EFLo طول سلول ها دو برابر مقدار عادی است که همین کار مزیتهای بسیار بیشتری را برای چاپ فلکسو فراهم میآورد. معمولا این رول ها بین 6 تا 1000 سانتی متر عرض داشته وضخامتشان نیز چیزی در حدود 30 – 1000 میکرون هست. در این حال نوردی موسوم به نورد «آنیلوکسی» مرکب را از منبع مرکب به کلیشه میرساند و کلیشه آن را بر سطح چاپ شونده انتقال میدهد.
است، چاپ مستقیم بر روی کارتن است.
چرخه انتقال مرکب در روش فلکسوگرافی به این ترتیب است که ابتدا نورد (لاستیک) غوطه ور در مرکبدان، مرکب را به نورد اندازه گیری یا همان نورد آنیلوکس منتقل می کند. هوای گرم خشک کن با توجه به نوع لفاف تنظیم می شود. زیرا میتواند نوشتهها را با کیفیت بالایی به ما تحویل دهد، درصورتی که این موضوع برای تصاویر صدق نمیکند. نوردهاي آنيلوكس باعث شدهاند تا کیفیت و سرعت چاپ به شکل قابل ملاحظهای بیشتر شود. چاپ کارتن سه رنگ که بیشتر نیز به چاپ فلکسو معروف است، چاپ مستقیم بر روی کارتن است. چاپ فلکسو به این صورت میباشد که طراحان به وسیله صفحه انعطافپذیری معروف به کلیشه که خود از جنس ژلاتین ساخته شده است، انجام میدهند. گاهی اوقات برخی از کشاورزان بسته بندی محصولات خود را به شیوههای سنتی انجام میدهند و نمیدانند که چه آسیباتی ممکن است به این اجناس وارد شود. به همین خاطر پیشنهاد می¬کنیم، اگر تاکنون دست به این کار نزده ¬اید، از همین حالا شروع به سفارش کارتن کنید تا پیشرفت کاری خود را در کوتاه¬ترین زمان مشاهده نمایید. در این مطلب خواندیم که چاپ کارتن تا چه حد میتواند برای معروفیت و دیده شدن کسب و کار مفید باشد.
میزان حجم محصول نیز مورد محاسبه قرار میگیرد تا خارج از حد توان بستهبندی نباشد، در این صورت حمل و نقل کالا نیز با سهولت انجام میشود. ، که درمقایسه با افست که حد استاندارد آن بین 60 الی line/cm 120 است (150 الی L p i 300) کمتر است. گروه مهندسی توان ماشین پویا (تکنو متال سابق) با برخورداری از بیش از ۳۰ سال تجربه در تولید، از ابتدای فعالیت خود همواره پایه گذار و اجراکننده پروژه های نوین در صنعت چاپ کشور بوده است. روش های چاپ رول نایلون نیز به دو روش کلی دستی یا چاپ ماشینی تقسیم می شود. در چاپ کارتن سه رنگ میتوان به درج تصاویری نیز پرداخت که نیازی به کیفیت خیلی بالا ندارند. یکنواختی و حفظ کیفیت بالای چاپ در طول فرایند تولید و تا انتهای تیراژ نیز از دیگر محاسن این روش چاپی است. این روش چاپ از دیگر چاپهای کارتن بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. به هنگام چاپ در این دستگاهها سطح چاپ شونده با چرخیدن به دور سیلندر فشار چاپ کشیده نمیشود، به همین دلیل این نوع دستگاهها انتخاب مناسبی برای چاپ سطوح چاپ شونده نازک همچون پلاستیکها هستند که در دیگر دستگاهها کش میآیند.
قطعا ما همیشه به دنبال شیکترین اقلام هستیم. ما میتوانیم بهترین بستهبندی کارتنی و مقوایی را با پیشرفتهترین نوع چاپ به دست شما عزیزان برسانیم. نوع پلیمر و نوع فناوری پلیت هم نقش بسیار بزرگی در این مقوله دارد خصوصا که در بازار امروز جهان، از فناوریهای تصویر نگاری متعدد و مختلفی هم استفاده میشود؛ هر نوع فناوری تصویر نگاری، نوع پلیت پلیمری و فناوری سازگار با خودش را میطلبد که در ترکیب با ان بهترین کیفیت را به دست دهد. اگر بخواهیم مزایایی برای چاپ کارتن سه رنگ نام ببریم، میتوان به ماندگاری بالا، انجام شدن مراحل چاپ با سرعت بسیار زیاد و همچنین افزایش کیفیت نوشته اشاره کرد. چاپ سه رنگ مخصوص برای طراحیهای روی کارتن و مقوا بوده که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار میگردند. بنابراین بهتر است از چاپ فلکسو برای درج تصاویر استفاده نگردد. نکتهای که لازم به عرض است، این میباشد که از چاپ سه رنگ بهتر است که برای درج نوشته بر روی کارتن صورت گیرد و خیلی مناسب چاپ تصویر نیست.

خواندن  آنچه دالایی لاما می تواند در مورد رژیم غذایی کتوژنیک به شما بیاموزد

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *