چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟

[ad_1]

بسیاری از مدیران وبسایت‌ها، هنگام گذراندن مراحل طراحی سایت، در مسئله خرید هاست مناسب، دچار سردرگمی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، اگر هاست به درستی انتخاب نشود، سایت با مشکلات زیادی روبرو شده و همچنین آسیب‌های زیادی به کسب و کار مثلا در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، وارد خواهد شد.

هاست لینوکس یا هاست ویندوز؟

به طور کلی می‌توان هاست‌ها را به دو دسته هاست ویندوز و هاست لینوکس تقسیم کرد که نامشان نشان می‌دهد هاست ویندوز از سیستم عامل و نرم‌افزارهای مخصوص ویندوز استفاده می‌کند و هاست لینوکس هم از نسخه‌های سیستم عامل لینوکس!

چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟

درباره این که کدام مناسب‌تر است باید گفت؛ هاست ویندوز که محصول شرکت مایکروسافت است، باید برای استفاده از آن هزینه‌ای پرداخت شود اما هاست لینوکس رایگان است اما هر دو، سیستمی قدرتمند و امن دارند.

گفتنی است که اکثر سیستم‎های مدیریت محتوای مشهور همچون وردپرس توسط هر دو سیستم ‌عامل لینوکس و ویندوز پشتیبانی می‌شوند. اما هاست‌های لینوکسی سازگاری بیشتری با وردپرس دارند، در واقع سایت روی آنها سرعت و عملکرد بهتری دارد.

آپتایم شرکت هاستینگ

برای راه‌اندازی یک سایت پربازدید، همچون یک سایت فروشگاهی، سرویس میزبانی وب باید قابل اطمینان باشد. هر چه میزان آپتایم یک شرکت هاستینگ به 100 نزدیک‌تر باشد، یعنی سرویس دهنده هاست معتبر و قابل اطمینان شما خواهد بود.

چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟

هاست چند دامنه و زیر دامنه اضافه ارائه می‌دهد؟

خواندن  وزیر کشور: با جریانات تکفیری و تروریستی به شدت برخورد شده است

باید قبل از خرید هاست دقت شود که سرویس دهنده هاست قابلیت اضافه کردن چه تعداد دامنه و زیر دامنه را دارد؟ زمانی که سایتی با یک نام ثبت می‌شود، مثلا پس از مدتی تصمیم گرفته می‌شود تا بخش فروش محصولات هم به آن اضافه شود، پس باید یک زیر دامنه ایجاد شود. یعنی ابتدا باید دامنه‌ای جداگانه خریداری و نام آن را مناسب با دامنه اصلی انتخاب شود.

پشتیبانی سایت

مرکز پشتیبانی سایت، باید پاسخگویی کافی داشته باشد، چرا که کاربران ممکن است در طول استفاده از خدمات با مشکلات زیادی روبرو شوند، بنابراین به پشتیبانی سریع و حرفه‌ای نیاز دارند. بنابراین باید از میزان پاسخگویی و در دسترس بودن مرکزی که خدمات طراحی سایت را ارائه می‌دهد، اطمینان حاصل کرد.

چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟

قیمت طراحی سایت

هزینه‌ای که برای سرویس خرج می‌شود، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها، در خرید هاست است. معمولا طراحی سایت با کیفیت ، ارزان قیمت نخواهد بود؛ چون کیفیت با هزینه کم به دست نمی‌آید. بنابراین فقط بر اساس قیمت طراحی سایت وردپرس و سایرسیستم‎های مدیریت محتوا تصمیم‌گیری نکنید.

به عبارت دیگر می‌توان گفت اگر فردی به دنبال راه‌اندازی یک وب سایت جذاب و اصولی است، نباید به دنبال طراحی سایت ارزان باشد. اما نباید به همه افرادی که قیمت بالا می‌دهند نیز، اعتماد کرد. هزینه‌ای هم که بابت هاست پرداخت می‌شود، باید به صرفه و معقول باشد.

خواندن  کود دی آمونیوم فسفات شرکت آیسان کهن مهر

در ادامه این مطلب، چند مجموعه طراحی سایت، که خدمات طراحی سایت اختصاصی همچون طراحی سایت اختصاصی وردپرس را ارائه می‌دهند، معرفی خواهد شد.

چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟

راست چین

راست چین (RTL-Theme) فعالیت خود را در سال 1391 به عنوان اولین و پرچم دار بازار قالب و افزونه‌های وردپرس آغاز کرد. این مجموعه در طی ۹ سال فعالیت، نیمی از سهم بازار طراحی سایت ایران را با ارائه بیش از 5800 محصول تخصصی در اختیار گرفت. در کنار قالب و افزونه‌های وردپرس، قالب‌های HTML، اسکریپت و اپلیکیشن‌های کاربردی اورجینال و ایرانی متناسب با نیاز کاربران ارائه شده است.

مارکت راست چین با خدمات پشتیبانی سریع 2 ساعته و بروزرسانی خودکار به بیش از یک میلیون رضایت از خرید دست یافته و به عنوان رهبر بازار تجربه‌ای متمایز از کیفیت را خلق کرده است.

آف دیزاین

آف دیزاین جزو مجموعه‌های بین‌المللی در زمینه طراحی سایت است. تیم طراحی سایت آف دیزاین در تورنتو کانادا و تهران مشغول به کار هستند. بیشترین سفارش طراحی سایت این مجموعه، در زمینه طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی است. اگر به دنبال ساخت سایت با وردپرس هستید و به خدمات سئو وردپرس هم نیاز دارید، اف دیزاین می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

وب مهر

در وب مهر طراحی سایت اختصاصی از 0 تا 100 وب سایت کدنویسی خواهد شد. سایت را بر اساس اهدافی که از قبل مشخص شده طراحی می‌کنند به این صورت که تک تک امکانات شما در آن لحاظ شده، حتی پنل مدیریتی سایت شما با نیاز شما و با ظاهر مورد سلیقه شما خواهد بود.

خواندن  واشنگتن عاملان انتقال تکنولوژی موشک‌های بالستیک چین به عربستان را مجازات می‌کند

نوین هاست

هاست، سرور مجازی و اختصاصی نوین هاست

شرکت نوین هاست پیشرو در زمینه ارائه خدمات سرور، هاستینگ و ثبت دامنه، آماده ارائه سرویس‌های هاست، سرور مجازی و اختصاصی ایران و خارج از کشور به هموطنان عزیز. این سرویس‌ها جهت میزبانی وب سایت‌های شما، از بهترین و امن‌ترین سرورها و دیتا سنترها در ایران و اغلب نقاط جهان ارائه می‌شود.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول مورد نظر به آدرس اینترنتی https://www.novinhost.org  مراجعه کنید.

همچنین پشتیبانی 24 ساعته نوین هاست همواره همراه شماست.

آراز سیستم

شرکت آراز سیستم یکی از مجموعه‌های با تجربه در زمینه طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و … مطابق با نیاز مشتریان است. کیفیت نمونه کارهای متعدد این مجموعه طی چند سال فعالیت خود، نشان دهنده تعهد و عملکرد عالی شرکت و همچنین رضایت همیشگی مشتریان آن است. همچنین برای پشتیبانی همه روزه و انجام خدمات SEO مربوط به وب سایت خود نیز می‌توانید با این شرکت در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *