ارتش عراق حمله انتحاری به غرب این کشور را دفع کرد

[ad_1]

ارتش عراق دوشنبه شب حمله انتحاری با یک دستگاه موتورسیکلت را که برای حمله به یک بازار سنتی در استان الانبار در غرب عراق پیش بینی شده بود، خنثی کرد.

به گزارش ایسنا رسانه‌های عراقی، هسته اطلاع رسانی امنیتی وابسته به وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخبار و اطلاعات دریافتی حکایت از آن داشت که یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده به همراه مقادیر زیادی از مواد منفجره، در بیابان “الرطبه” در شمال منطقه “وادی حوران” تعبیه شده بود.

براساس این بیانیه، تروریست‌ها به دنبال فرصت بودند که مواد منفجره را به وسیله یک فرد انتحاری در محل شلوغ و بازار منفجر کنند که انفجار آن قربانیان زیادی داشته باشد، به همین سبب آنها برنامه ریزی کرده بودند که فرد انتحاری را وارد بازار شهرستان “الرطبه” کنند که مالامال از مردم بوده است.

به نقل از االعالم، در ادامه این بیانیه آمده است: بر اساس اطلاعات دریافتی، نیروهای اطلاعات عراق به محل این موتورسیکلت رفتند و توانستند آن را در درون یک اتاق در روستایی متروکه در شمال شهرستان الرطبه درحالی که برای انفجار آماده شده بود، پیدا کنند.

خواندن  مبل های جدید 2022

در این بیانیه تأکید شده است که مواد کشف شده منفجر شد و نیروهای عراقی به جستجو برای یافتن تروریست ها در منازل اطراف پرداختند.

انتهای ‍پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *