برگزاری مراسم سالگرد شهادت سرلشکر احمد کاظمی و شهدای نیروی زمینی سپاه

[ad_1]

مراسم سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار احمد کاظمی و شهدای نیروی زمینی سپاه با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و خانواده های شهدا برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ مراسم سالگرد شهادت  سرلشکر پاسدار احمد کاظمی و شهدای نیروی زمینی سپاه با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح و خانواده های شهدا در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

در این مراسم با یادآوری سجایای کم‌نظیر اخلاقی و رفتاری و ابعاد بی نظیر فرماندهی سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی و دیگر فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه از جمله سردار شوشتری جانشین وقت این نیرو، یاد و خاطره آنان گرامی داشته و بر ادامه راه روشن آنان تاکید شد.

 سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در این مراسم حاج احمد کاظمی را از جمله فرماندهان بی نظیر نظامی  توصیف کرد و گفت: یکی از وجوه تمایز بارز این فرماندهان نسبت به سایر فرماندهان نظامی دنیا نگاه معنوی و انجام بزرگ ترین و بی نظیرترین عملیات ها با کمترین امکانات و سرمایه بود؛ عملیات هایی که نظیر آن در دنیا شکل نگرفته است.

خواندن  درآمد شش تعیین درآمد از معنی سایت مستدام چیست

وی به شهدای اخیر امنیت در نیروی زمینی سپاه نیزاشاره کرد و گفت :نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت مردم و حراست و صیانت از حریم کشور علاوه بر تقدیم هزاران شهید طی هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در زمان مقابله با تروریسم داعشی- تکفیری، در  سال های اخیر نیز شهدای عزیزی را تقدیم حفظ و تحکیم امنیت مردم کرده است که امروز در این مراسم یاد و خاطره همه آنان را نیز را گرامی می داریم.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان بزرگی چون شهید احمد کاظمی و شهید نورعلی شوشتری اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهد و پرورش شهدایی است که جهان اسلام به آنها افتخار می‌کند.

وی افزود: این شهدا در پرتو ایمان و معنویت سرشار  و شجاعت کار های اعجاب آوری را در طول دفاع مقدس رقم زدند.

خواندن  آنچه آلبرتو ساووا می تواند به شما درباره قیمت ورق گالوانیزه به شما آموزش دهد

تویسرکانی در ادامه گفت: در تشکیل حکومت اسلامی دو اتفاق بزرگ افتاد که یکی تلاش در جهت ایجاد وحدت در بین امت و پیوستگی و محبت میان آنان و دیگری برائت از دشمنان و مرزبندی و داشتن سد محکم در برابر اجنبی بود.

وی افزود: امروز در راستای استقرار نظام اسلامی یکی از بارزترین و مهم‌ترین اقدامات سپاه در ذیل همین دو رکن وحدت و برائت از دشمن است؛ برای سپاه، مظلوم، مظلوم و مستوجب دفاع و حمایت است و این در مبانی انقلاب و جبهه جهاد و مقاومت اسلامی، مسیحی، یهودی، اهل سنت و… تفاوتی ندارد.

تویسرکانی گفت: امروز وحدت و مشخص کردن مرزبندی با دشمن نه یک تاکتیک که یک اصل و ضرورت است؛ قوام و استمرار نظام به وحدت و ولایت و ادامه همراهی و هماهنگی مجموعه های به هم پیوسته تحت امر ولایت و رهبری است.

وی در پایان  بر استمرار راه و پاسداری از خون شهدا و حفظ و حراست از وحدت و مرزبندی با دشمنان در جهت زمینه سازی برای ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تاکید کرد.

خواندن  ورق رنگی گالوانیزه شیروانی

گفتنی سردار بزرگ سرلشکر پاسدار احمد کاظمی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت و سربازی ولایت به همراه تعدادی از همرزمانش در جریان ماموریت عملیاتی ۱۹ دیماه ۱۳۸۴ شمال‌غرب کشور به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت دست پیدا کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *