درجه‌بندی و نرخ‌گذاری ۱۳ واحد تاسیسات گردشگری زنجان

[ad_1]

ایسنا/زنجان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، از درجه‌بندی و نرخ‌گذاری۱۳ واحد تأسیسات گردشگری استان خبر داد.

به‌ گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند اظهار کرد: هم‌اکنون در استان ۲۵۸ واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، اقامت‌گاه سنتی، خانه مسافر، رستوران بین‌راهی، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری و … فعالیت دارند.

وی افزود: با توجه به آغاز عملیات ارزیابی تاسیسات گردشگری و تشکیل کمیسیون درجه‌بندی استان در راستای صدور گواهی‌نامه کیفیت برای هفت هتل، یک هتل آپارتمان و چهار مهمان‌پذیر در مرحله ارزیابی اولیه و رفع مغایرت هستند که پس از رفع نقص وارد چرخه استانداردسازی و طرح تطبیق خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: به استناد آیین‌نامه اجرایی ایجاد، اصلاح و تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن‌ها بنا بر شیوه‌نامه و ضوابط مدون کیفیت خدمات در حال حاضر به چهار دسته از این تأسیسات شامل هتل‌ها، مهانپذیرها، واحدهای اقامتی بین‌راهی (متل‌ها) و واحدهای پذیرایی بین‌راهی که دارای ضوابط کیفی هستند و قابلیت قرارگیری در فرآیند طرح تطبیق را دارا بوده، اختصاص دارد.

خواندن  ورق رنگی گالوانیزه شیروانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، خاطرنشان کرد: این تأسیسات بر اساس مشخصات فنی، تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت ارائه خدمات درجه‌بندی می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *