شهدا ریشه‌های هویتی ما محسوب می‌شوند

[ad_1]

ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر ضرورت ساماندهی و پیگیری مشکلات گلزار شهدای شهر خرم‌آباد تأکید کرد.

فرهاد زیویار در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای خرم‌آباد که امروز دهم دی‌ماه به مناسبت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی انجام گرفت، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز در معیت معاونین هماهنگی امور عمرانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، شهردار خرم‌آباد مسئولین بنیاد شهید، دست‌اندرکاران گلزار شهدا و هیئت رزمندگان اسلام استان و شهرستان خرم‌آباد به سعادت حضور در کنار تربت پاک شهیدان خرم‌آباد نائل شدیم.

وی خاطرنشان کرد: هر ملتی یک شناسنامه دارد و آنچه هویت ما را به‌صورت عام نشان می‌دهد، همه درگذشتگان و شهیدان والامقامی هستند که حق بزرگی بر گردن ما دارند و در این میان، حقوق شهدا متفاوت است.

استاندار لرستان تصریح کرد: در قرآن کریم داریم که شهدا زنده‌اند و در واقع شهدا ریشه‌های هویتی ما محسوب می‌شوند و ما با ثمره خون آن‌ها زندگی می‌کنیم و به جلو می‌رویم و خون شهدا تضمین‌کننده آینده انقلاب است.

خواندن  حذف انحصارها و برخورد قانونی با عوامل پشت پرده بر رشد صنعت خودرو تاثیر می گذارد.

زیویار در خصوص مرمت مزار شهدا و ساماندهی گلزار شهدا بر دقت نظر و جدیت لازم تأکید کرد و افزود: بر این اساس لازم است گزارشی از کم و کیف این مجموعه فراهم شود و مانند بسیاری از استان‌های دیگر هنر و تخصص و تبحر افراد وقف این‌گونه امورات خیر شود.

وی اضافه کرد: در این زمینه ایده‌هایی وجود دارد که در قالب برنامه و در حد توان و بضاعت با مشارکت خیرین و منابع دولتی انجام خواهد گرفت تا در این زمینه کمتر خجالت‌زده شهدا باشیم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *