مناطق کم برخوردار بزرگ‌ترین فرصت برای ایجاد اشتغال است

[ad_1]

ایسنا/قم مدیرکل کمیته امداد استان قم مناطق کم برخوردار را به دلیل داشتن نیروی بااستعداد و ارزان بزرگ‌ترین فرصت برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به این مناطق شد.

دکتر محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با اشاره به‌ضرورت حفظ کرامت افراد و جامعه در رسانه‌ها بیان کرد: فرهنگ‌سازی امور خیر یکی از رسالت‌های صداوسیما و کمیته امداد است که باید جدی گرفته‌شود و برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی بابیان اینکه در تبلیغات رسانه باید قدرت تلاش و انگیزه اشتغال مضاعف شود، تصریح کرد: مناطق کم برخوردار با داشتن نیروی اشتغال ارزان و بااستعداد بزرگ‌ترین فرصت برای ایجاد اشتغال و کار در کشور است.

مسعودیان با تأکید بر اینکه برای خشکاندن ریشه فقر، باید منابع خیران به سمت اقدامات زیربنایی سوق داده شود افزود: مشاوره اشتغال برای همه مزدوجین، مستعدین کار و دانشجویان یکی از راهکارهای فراگیر کردن کسب‌وکار در جامعه است.

خواندن  چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟

مدیرکل کمیته امداد مشاغل دانش‌بنیان با پیوست فرهنگی را خاطر نشان و اظهار کرد: پیوست رسانه‌ای مستمر نیز می‌تواند نگرش مردم و مخاطبان را نسبت به کمیته امداد و امور خیر تغییر دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لطفی نیاسر، مدیرکل صداوسیمای مرکز قم نیز در این دیدار با اشاره به آموزه‌های دینی در زمان ظهور حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: برای زمینه‌سازی یک جامعه آرمانی باید تلاش کنیم دهندگان وجوهات بیشتر و گیرندگان صدقات کمتر شوند.

وی با اشاره به فقر فرهنگی موجود در جامعه هدف نهادهای حمایتی گفت: فرهنگ‌سازی در کارهای جهادی و امدادی از موضوعات مهمی است که باید در گام دوم انقلاب جدی گرفته‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *