جاودانگی رشادت پرستاران در خاطر ملت/ پرستاری مایه سلوک و رشد فردی است

[ad_1]

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه همه مردم یاد و خاطره پرستاران فداکار کشور را فراموش نخواهند کرد، گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز پرستاران خط مقدم فداکاری بوده اند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فرا رسیدن ایام میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با اشاره به اینکه حفظ جان و سلامتی در همه ادیان و مذاهب آن قدر اهمیت دارد که فداکاری برای حفظ جان انسانها به یک آئین بزرگ قابل ستایش تبدیل شده است، اظهار کرد: خوش به حال آنهایی که حفظ جان و سلامتی انسانها را با نگاهی مقدس و ایمانی بنگرد و این اقدام فاخر خود را با ایدئولوژی اعتقادی ممزوج کند.

وی با بیان اینکه اگر فردی با این نگاه و از این دریچه اقدامات خود را سامان دهد، همین فداکاری و تلاش برای سلامت مردم موجب سلوک، رشد و رستگاری او خواهد شد و تردیدی نکنید که نام او در تاریخ زمین و آسمان جاودانه خواهد شد.

خواندن  قالیباف: ستاد کل، اصلاحات قانون استفاده از سلاح را به مجلس ارائه کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه حضرت زینب (س) چون نگاهش در پرستاری از جان امام زمانش همراه با باور و ایمان بود اینگونه در تاریخ ماندگار شد، خاطرنشان کرد: گاهی یک پرستار می تواند به جایگاهی برسد که یک وجود مقدس را برای بهره مندی مردم و جامعه حفظ کرده و تیمار کند.

گرزین با اشاره به اینکه امام راحل عظیم الشان ما وقتی حاضر است ثواب تمام نماز شب های خود را با یک شب پرستاری پرستاران عوض کند عمق اهمیت تلاش این قشر عظیم مشخص می شود، ادامه داد: پرستاران عزیز کشورمان از ابتدای انقلاب تا به امروز در عرصه ها و آزمونهای بزرگی سربلند بیرون آمده اند و همواره به خوبی درخشیده اند.

وی با بیان اینکه رشادت بی‌نظیر پرستاران کشئرمان در دفاع مقدس هرگز از یاد و خاطر ما نمی‌رود، تصریح کرد: بسیاری از این عزیزان همچنان در پرستاری از جانبازان عزیز به صورت پیوسته و بدون هیچ چشمداشتی مشغول رشادت و فداکاری هستند.

خواندن  معطر شدن فضای رفسنجان با برگزاری یادواره برای ۲۸ شهید «مفقودالاثر»

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر نقش بی بدیل و تکرار ناشدنی پرستاران عزیز در جریان شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: همه می‌دانیم که اگر این قشر فداکار و بی‌ریا نبودند ، شاید جان بسیار بیشتری از هموطنان عزیزمان از دست می‌رفت و امروز کشور بیش از این آسیب جدی می‌دید.

 ضمن تبریک به این قشر عظیم در استان و کشور، اضافه کرد: تردید نکنید اینکه عاشقانه وقت و جان و توان خود را برای مردم وقف کرده اید از خاطر ملت نخواهد رفت و همواره در ذهن و جان مردم شریف این مرز و بوم جاودان خواهید بود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *